• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
0

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری حامل سلاح غیرمجاز در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 52367
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دستگیری حامل سلاح غیرمجاز در مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یک نفر حامل سلاح غیر مجاز توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد. به گزارش رویش زاگرس سرهنگ “حمیدرضا بهاروند”در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی رصد عاملان تیراندازی در مراسمات و برخورد با دارندگان سلاح غیرمجاز، مأموران پلیس اطلاعات و […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یک نفر حامل سلاح غیر مجاز توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رویش زاگرس سرهنگ “حمیدرضا بهاروند”در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی رصد عاملان تیراندازی در مراسمات و برخورد با دارندگان سلاح غیرمجاز، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی خودروی حامل سلاح های غیرمجاز شدند.

او با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی خودروی مذکور را توقیف کردند، افزود: در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۲ قبضه سلاح جنگی غیرمجاز و تعدادی فشنگ مربوطه شد.

سرهنگ بهاروند با اشاره به اینکه متهم قصد تیراندازی در مراسم عزاداری را داشت، در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52367

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.