• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یک هزار شهید شهرستان مسجدسلیمان به میزبانی طوایف بختیاری برگزار می شود

  • کد خبر : 52337
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یک هزار شهید شهرستان مسجدسلیمان به میزبانی طوایف بختیاری برگزار می شود

فرماندار مسجدسلیمان: با شهادت شهید سلیمانی، نه تنها خللی در مقابله با استکبار ایجاد نشد بلکه مردم منسجم‌تر و مصمم‌تر شدند رویش زاگرس: یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یک هزار شهید شهرستان مسجدسلیمان به میزبانی طوایف بختیاری برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس این مراسم فردا دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ […]

فرماندار مسجدسلیمان: با شهادت شهید سلیمانی، نه تنها خللی در مقابله با استکبار ایجاد نشد بلکه مردم منسجم‌تر و مصمم‌تر شدند

رویش زاگرس: یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یک هزار شهید شهرستان مسجدسلیمان به میزبانی طوایف بختیاری برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس این مراسم فردا دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهرستان با حضور مردم و مسئولان و با سخنرانی سردار نزل آبادی از همرزمان شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: روز ۱۳ دی ماه با حضور آحاد مردم، بزرگان، ریش سفیدان مراسم بزرگداشت سردار دل ها برگزار می شود. وی ادامه داد: مردم با بصیرت و هوشیاری، راه حاج قاسم و سایر شهدا را ادامه خواهند داد و همه دشمنانی که به دنبال ایجاد تفرقه و ناامید کردن مردم از آینده نظام و انقلاب و ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت هستند، متوجه خواهند شد با شهادت شهید سلیمانی مردم مصمم تر از گذشته در مقابل ظلم و فساد ابرقدرتان خواهند ایستاد.

فرماندار مسجدسلیمان با تأکید بر این که با شهادت شهید سلیمانی، نه تنها خللی در مقابله با استکبار ایجاد نشد بلکه مردم منسجم‌تر و مصمم‌تر شدند، چرا که بسیاری از آزادگان عالم، پیام شهید سلیمانی را دریافتند و لذا ما امروز با چهره‌هایی بسیار مصمم‌تر و استوارتر در مبارزه با استکبار مواجهه‌ایم و این ها همه به برکت خون پاک همه شهدا خصوصاً شهید سلیمانی است.

پاکدل در بخش پایانی سخنان خود از آحاد مختلف مردم، مسئولان، دانشگاهیان، ریش سفیدان و بزرگان طوایف خواست با حضور در این مراسم نشان دهند راه شهدا و سردار شهید سلیمانی همچنان ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.