• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
4

مسجدسلیمان، آبادان و خرمشهر در رأس بیکاری

  • کد خبر : 5206
  • ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۹:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آیت‌الله سیدعلی موسوی جزایری در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور و وزرای دولت یازدهم و همچنین مسئولان شهرستانی و استانی در محل فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه، بسیار مغتنم و شرافتمند است و در واقع از آن به‌ عنوان جمع‌بندی و نتیجه‌گیری سفر سه روزه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آیت‌الله سیدعلی موسوی جزایری در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور و وزرای دولت یازدهم و همچنین مسئولان شهرستانی و استانی در محل فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه، بسیار مغتنم و شرافتمند است و در واقع از آن به‌ عنوان جمع‌بندی و نتیجه‌گیری سفر سه روزه رئیس جمهور به استان خوزستان می‌توان نام برد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تصمیمات دولت برای استان بسیار شجاعانه و مدبرانه بوده است و امیدواریم با تحقق آن ها شاهد تحول در بخش‌های مختلف خوزستان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: به جای پرداختن به جزئیات به بیکاری آبادان، خرمشهر و مسجدسلیمان نگاهی بیندازیم زیرا این سه شهر در راس بیکاری قرار دارند و شاید رکورد بین المللی هم در این زمینه باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 8
  1. درود بر شرفت

  2. رکورد بین المللی را خوب گفت! واقعا در هیچ کجای دنیا شهرهای دارای منابع نفتی یکصدساله اینچنین مورد تبعیض دولتیان قرار نگرفته اند و از این نظر مسجدسلیمان یکی از مظلوم ترین شهرهای نفت خیز جهان است 

  3. در جلسه شورای اداری استان که در آبادان برگزار شد، چرا جای نماینده مردم مسجدسلیمان ،لالی ،هفتکل ،اندیکا خالی بود؟ و این جای خالی را امام جمعه آبادان پر نمود؟
    قابل ذکر است خالی بودن جای دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم هفتکل نیز در هنگام سفر وزیر
    بهداشت و درمان به شهرستان هفتکل ،خود مسئله ای مهم بود.
    بدون تردید حضور ایشان می توانست تاثیر بسزایی به میزان اهمیت دادن وزیر به امورات و مشکلات درمانی شهرستان تاثیر بگذارد،
    زیرا تجربه حضور نماینده رامهرمز در کنار دکتر هاشمی نشان داد ، آقای وزیر نمی تواند از خواست نماینده به آسانی بگذرد.

  4. دكر جليلي جاي قهر كردن نيست در اين مواقع،شد مثل آنزماني كه بودجه تقسيم شد و آقاي نماينده محترم پاكستان تشريف داشتند البته اونجا براي عضويتشان بود در مجالس آسيا ولي اينجا چرا نبودن؟؟

  5. نماینده محترم بعنوان و کیل اینجانب که یک همشهری هستم توضیح دهید چرا غیبت داشتید؟چه جلسه ای مهمتراز جلسه با رییس جمهور بودکه شما را از رفتن به جلسه شورای اداری استان باز داشت؟

  6. وقتي مردمي بااين بي خيالي داريم بايدچنين بلايي سرشان بيادشماهمين جاده پنج بنگله رانگاه كنيديكي ازمردم نفسشان درنميائد..كاش مردم دزفول بودن ببين شهرداري روذليل نميكردن

  7. درود خدا به ایت الله موسوی جزایری از بزرگان استان

  8. به قربان جد بزرگوارتان…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.