• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

جمعی از ورزشکاران در نامه ای خواستار تسریع در تعیین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان شدند

  • کد خبر : 52059
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
جمعی از ورزشکاران  در نامه ای خواستار تسریع در تعیین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان شدند

رویش زاگرس: جمعی از ورزشکاران شهرستان مسجدسلیمان در نامه ای که نسخه ای از آن در اختیار این پایگاه خبری گذاشته شده است خواستار مشخص شدن وضعیت مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان شدند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در بخشی از این یادداشت آمده است: امر به ورزش امر به معروف است. […]

رویش زاگرس: جمعی از ورزشکاران شهرستان مسجدسلیمان در نامه ای که نسخه ای از آن در اختیار این پایگاه خبری گذاشته شده است خواستار مشخص شدن وضعیت مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان شدند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در بخشی از این یادداشت آمده است: امر به ورزش امر به معروف است. این جمله رهبر عالی‌قدر و فرزانه انقلاب اسلامی است که از اهمیت بالای ورزش حکایت دارد‌، پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) نیز تاکید فراوانی بر ورزش داشتند.
با این اوصاف می‌طلبد مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان بر این امر مهم اهمیت فراوان دهند و اهمیت جدی بورزند تا این عنصر مهم که امروز عامل پیوند ملت‌ها شده است وسیله‌ای برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و تامین سلامت اجتماعی جامعه تبدیل شود…

با توجه به بازنشسته شدن مدیریت قبلی اداره ورزش و جوانان بیش از یک ماه هنوز وضعیت مدیریت این اداره مشخص نشده است و مهم ترین بحث دغدغه ورزش این شهرستان حضور تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مسابقات لیگ برتر کشور می باشد.
امید می‌رود با تشکیلاتی شدن ورزش شاهد شکوفایی و پیشرفت چشم‌گیر ورزش در میهن اسلامی‌مان باشیم.

مشخص نشدن وضعیت مکانی اداره ورزش و جوانان، فعال نشدن خوابگاه ورزشی شهرستان، حضور ده ها تیم اقایان و بانوان در مسابقات کشوری و استانی از مهم ترین دغدغه های ورزشکاران است که نیاز است هر چه زودتر مسئولین استان و شهرستان نسبت به معرفی مدیریت جدید این اداره اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. شهرمسجدسلیمان ازهمه لحاظ ضعیف چرا.
    چون مردمش نمیخوان..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.