• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

بیانیه اعتراض‌آمیز نفت‌ مسجدسلیمان خطاب به کمیته داوران و سازمان لیگ

  • کد خبر : 52029
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
بیانیه اعتراض‌آمیز نفت‌ مسجدسلیمان خطاب به کمیته داوران و سازمان لیگ

رویش زاگرس: باشگاه نفت مسجدسلیمان خطاب به کمیته داوران و سازمان لیگ فوتبال ایران، یک بیانیه اعتراض‌آمیز صادر کرد. به گزارش ایسنا، در بیانیه باشگاه نفت مسجدسلیمان خطاب به کمیته داوران و سازمان لیگ فوتبال ایران آمده است: “اشتباهات داوری نفس تیم نفت را بریده و متاسفانه هفته به هفته اوضاع بدتر هم می‌شود. ما […]

رویش زاگرس: باشگاه نفت مسجدسلیمان خطاب به کمیته داوران و سازمان لیگ فوتبال ایران، یک بیانیه اعتراض‌آمیز صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در بیانیه باشگاه نفت مسجدسلیمان خطاب به کمیته داوران و سازمان لیگ فوتبال ایران آمده است:
“اشتباهات داوری نفس تیم نفت را بریده و متاسفانه هفته به هفته اوضاع بدتر هم می‌شود. ما نمی‌دانیم چرا این اشتباهات یکبار هم به نفع تیم ما رخ نمی‌دهدو هر بار این تیم مسجدسلیمان است که متضرر می شود. مشکلات متعدد تیم‌های نفتی به جای خود؛
ما نمی‌دانیم که داخل زمین چگونه حق قانونی خود را بگیریم و متاسفانه هفته ها است که زحمات کادر فنی و بازیکنان ما به هدر می رود و فریاد رسی هم نیست؛ اعتراضات محترمانه و کتبی ما هفته ها است که بی جواب مانده و مردم مظلوم مسجدسلیمان کاسه صبرشان لبریز شده است.
در بازی آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان اشتباهات مهلک داوری نتیجه بازی را تغییر داد. نتایجی که اگر عدالت و انصاف همراه تصمیمات داوری بود الان جایگاه دیگری را برای نفت مسجدسلیمان در جدول مسابقات رقم می‌زد.
با احترام به تمامی داوران حاضر در فوتبال ایران، برخی اعتراضات و فشارهای بیرونی و رنگ و نام تیم ها در عملکرد داوران تاثیرگزار بوده است ولی ما هیچگاه نخواسته‌ایم با هوچی‌گری و جنجال‌سازی بی‌مورد، نسبت به اتفاقاتی که در لیگ برتر رخ می‌دهد، موضع‌گیری کنیم ولی انتظار داریم عدالت در زمین فوتبال رعایت شود.
متاسفانه اشتباهات پیاپی بر علیه تیم نفت این شائبه را به وجود آورده که هیچ عزم راسخی برای حل این اشتباهات و این ناداوری ها وجود ندارد و این بار برای آخرین بار به کمیته داوران هشدار می‌دهیم که تکرار این اشتباهات قطعا برای مردم مسجدسلیمان قابل اغماض نیست.”

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52029

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.