• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

مادر شهید مرادی به فرزند شهیدش پیوست

  • کد خبر : 51899
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
مادر شهید مرادی به فرزند شهیدش پیوست

رویش زاگرس: مادر شهید علیمراد مرادی دار فانی را وداع گفته و به فرزند شهید خود پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  ماهی جان مرادی مادر شهید علیمراد مرادی پس از سال‌ها انتظار و تحمل دوری از فرزند، دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست. قرار است پیکر مادر این شهید […]

رویش زاگرس: مادر شهید علیمراد مرادی دار فانی را وداع گفته و به فرزند شهید خود پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  ماهی جان مرادی مادر شهید علیمراد مرادی پس از سال‌ها انتظار و تحمل دوری از فرزند، دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست. قرار است پیکر مادر این شهید والامقام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاریخ ۱۴ آذر ۱۴۰۰در قطعه والدین شهدا چهاربیشه به خاک سپرده شود.

یادآور می‌شود شهید علیمراد مرادی در سال ۱۳۳۹، به دنیا آمد و در تاریخ اول مرداد سال ۱۳۶۱‏، در شلمچه و در عملیات رمضان بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. علیرضا شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در پیامی درگذشت این مادر شهید را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید علیمراد مرادی

سلامٌ علیکم

ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه زنده نام «ماهی جان مرادی» مادر گرامی شهید معزز « علیمراد مرادی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت این اسوه‌ی جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزند عزیز خویش، در ادامه راه آن شهید معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند و به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.