• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
2

با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستان مسجدسلیمان
آئین افتتاحیه محور مسجدسلیمان به ایذه (گردنه جریک) به طول هفت کیلومتر برگزار شد+ تصاویر

  • کد خبر : 51876
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

رویش زاگرس: طی مراسمی با حضور استاندار خوزستان،حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه، علیرضا ورناصری نماینده مردم، محمد پاکدل فرماندار، جمعی از مسئولین شهرستان محور مسجدسلیمان به ایذه (گردنه جریک) به طول هفت کیلومتر بازگشایی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس صادق خلیلیان امروز دوازدهم آذرماه در آیین افتتاح پروژه گردنه جریک محور مسجدسلیمان […]

رویش زاگرس: طی مراسمی با حضور استاندار خوزستان،حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه، علیرضا ورناصری نماینده مردم، محمد پاکدل فرماندار، جمعی از مسئولین شهرستان محور مسجدسلیمان به ایذه (گردنه جریک) به طول هفت کیلومتر بازگشایی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس صادق خلیلیان امروز دوازدهم آذرماه در آیین افتتاح پروژه گردنه جریک محور مسجدسلیمان به ایذه، اظهارکرد: خوشحالم که در این خطه زرخیر و قهرمان پرور حضور دارم و شاهد افتتاح یکی از پروژه های بسیار تاثیرگزار در دولت مردمی آقای رییسی هستم.

وی افزود: ان شاءالله دولت مردمی عزم خود را جزم کرده است تا ویرانی های این کشور را به آبادانی و مناطق محروم را به مناطق برخوردار تبدیل کند. دولت، دولت محرومین است. ما شاهد وضعیتی هستیم که باید برای برون رفت از آن، با تلاش و کوشش شبانه روزی و استفاده از اقتصاد مقاومتی و تکیه بر مردم عزیز و پرتلاش، کشور را بسازیم و به سوی توسعه و آبادانی رهنمون کنیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: هر چند ریشه این پروژه از قبل بوده است اما تکمیل آن با سرعت در این دولت به سرانجام رسید. امروز یک روز بسیار مبارکی برای مردم منطقه است و سرآغازی برای پروژه های دیگر است تا بتواند آبادانی و عمران را برای این منطقه به ارمغان بیاورد.

خلیلیان همچنین در حاشیه افتتاح این محور در جمع خبرنگاران، گفت: این پروژه باعث سهولت رفت و آمد و کاهش هزینه ها و مصرف سوخت است. حدود هفت کیلومتر جاده بوده که باعث شده است، ۶۵ تا ۷۰ کیلومتر مسیر کوتاه شود که این باعث توسعه و عمران منطقه و نیز توسعه تجارت و گردشگری می شود. ضمن این که روستاهای اطراف از بن بست خارج شدند و جاده های مرتبط با ایذه و مسجدسلیمان و حتی دسترسی به مناطق همجوار را به مناطق غرب استان هموار کرده است. هرچند این پروژه هزینه بالایی در برنداشت اما تاثیرگزاری زیادی دارد و باعث رونق، عمران و آبادانی منطقه می شود و منطقه را از بن بست خارج کرده است.

استاندار خوزستان همچنین امروز از طرح توسعه فاز دوم کارخانه سیمان کارون مسجدسلیمان بازدید به عمل آورد. پیشرفت پروژه ٧۵درصد بوده و هزینه باقی مانده تا اتمام کلینکر ۵٧٠ میلیارد تومان است. همچنین ظرفیت کارخانه ٣۵٠٠ تن کلینکر در روز است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. باتشکر ازشما.
    استاندارمحترم
    نماینده محترم
    فرماندار محترم
    رئیس راه ترابری مهندس صادقی.

  2. بابا به فکر جاده میانبر اهواز مسجدسلیمان باشید
    که روزانه بیشترین ترافیک را در سطح استان دارد.
    و یکی از پر خطرترین جادهای کشور میباشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.