• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
3

برگزاری مراسم سالگرد درگذشت زنده یاد احمد رضایی فرزند معاون اقتصادی رئیس جمهور در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 51699
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

رویش زاگرس: مراسم یادبود دهمین سالگرد وفات زنده یاد احمد رضایی فرزند دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور در موسسه خیریه زنده یاد احمد و مریم رضایی مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مراسم که با حضور اقشار مختلف همراه بود حجت الاسلام داودی امام جمعه موقت مسجدسلیمان در […]

رویش زاگرس: مراسم یادبود دهمین سالگرد وفات زنده یاد احمد رضایی فرزند دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور در موسسه خیریه زنده یاد احمد و مریم رضایی مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مراسم که با حضور اقشار مختلف همراه بود حجت الاسلام داودی امام جمعه موقت مسجدسلیمان در سخنانی گفت: این خیریه که به نام زنده یادان احمد و مریم رضایی است در خدمت به مردم منشا برکات فراوانی است و همیشه برنامه های متنوع این خیریه در خدمت رسانی قابل توجه و تقدیر است.
حجت الاسلام داودی در ادامه با اشاره به ضرورت خدمت به محرومین جامعه بر بکارگیری کلیه ظرفیت ها برای خدمت به جامعه و کاهش مشکلات مردم تاکید کرد. همچنین محمدرضا مکوندی مدیر خیریه با ابلاغ پیام قدردانی و تشکر دکتر حاج محسن رضایی از حضور مهرورزانه اقشار مختلف در این مراسم و اشاره به حمایت خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی از ۱۲هزار نفر از محرومین تحت پوشش از توسعه خدمات این موسسه در حوزه های مختلف درمانی، معیشتی و…خبرداد.
درادامه ضمن قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری قرآن و مجری توانمند مسجدسلیمانی بیژن مکوندی زیارت عاشورا و روضه حضرت سیدالشهدا توسط مداح اهل بیت کربلایی ساسان زکی پور قرائت گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. روحش شاد.

  2. یادش گرامی شیر روزگار

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.