• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

جانباز مسجدسلیمانی دفاع مقدس درگذشت

  • کد خبر : 51631
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
جانباز مسجدسلیمانی دفاع مقدس درگذشت

رویش زاگرس: ولی جلیلی از جانبازان پر افتخار دوران هشت سال دفاع مقدس دار فانی را وداع و به همرزمان شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس،مراسم خاکسپاری، سومین و هفتمین روز این جانباز گرامی فردا پنجشنبه در قبرستان کلگه برگزار می شود. به همین مناسبت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان […]

رویش زاگرس: ولی جلیلی از جانبازان پر افتخار دوران هشت سال دفاع مقدس دار فانی را وداع و به همرزمان شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس،مراسم خاکسپاری، سومین و هفتمین روز این جانباز گرامی فردا پنجشنبه در قبرستان کلگه برگزار می شود. به همین مناسبت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان با صدور پیامی درگذشت این جانباز گرانقدر را تسلیت گفت.

متن پیام علیرضا شیخ رباط به این شرح است:

بسمه تعالی

جانبازان سرافراز که در میدان نبرد با شجاعت و جان‌فشانی، عزت و آزادگی برای ایران به ارمغان آوردند، هیچ گاه مسئولیت خود را تمام‌شده نمی‌دانند و تا لحظه وصال در جهاد فی سبیل الله ثابت قدم هستند.

خبر عروج ملکوتی مردی از تبار نیکان مرحوم مغفور «ولی حلیلی» جانباز گران قدر دوران هشت سال دفاع مقدس که با وجود جانبازی ، همواره در راه حفظ ارزش های اسلامی کوشید، موجب تاثر و تالم فراوان شد.

پروردگار متعال به شما خانواده محترم و دیگر سوگواران این ضایعه، صبر جمیل و شکیبایی عنایت فرماید و روح آن مرحوم را در فردوس برین و دریای بیکران رحمتش به آسودگی و آرامش برساند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.