• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
0

امام جمعه اندیکا:
برخی از مسئولین مثل رئیس ستاد بحران با گفته های خود باعث بخشی از بحران ها در کشور هستند‌

  • کد خبر : 51421
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۱۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>امام جمعه اندیکا:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>برخی از مسئولین مثل رئیس ستاد بحران با گفته های خود باعث بخشی از بحران ها در کشور هستند‌</span>

دستگاه های دولتی هر چه زودتر نسبت به ایجاد سرپناه برای زلزله زدگان اندیکا اقدام نمایند/ برخی از مسئولین مانند رییس ستاد بحران باعث  بخشی از بحران های کشور هستند‌/ شهرستانی بدون بیمارستان و با داشتن ۴۰۰ کیلومتر جاده خاکی و صعب العبور ، حاصل بی توجهی مسئولین در ۴۳ سال گذشته به این منطقه […]

دستگاه های دولتی هر چه زودتر نسبت به ایجاد سرپناه برای زلزله زدگان اندیکا اقدام نمایند/ برخی از مسئولین مانند رییس ستاد بحران باعث  بخشی از بحران های کشور هستند‌/ شهرستانی بدون بیمارستان و با داشتن ۴۰۰ کیلومتر جاده خاکی و صعب العبور ، حاصل بی توجهی مسئولین در ۴۳ سال گذشته به این منطقه بوده است

رویش زاگرس: حجت الاسلام موسوی در خطبه های نمازجمعه اندیکا گفت: ۱۸ روز از اولین زلزله مهیب شهرستان اندیکا می‌گذرد و هوا هر روز و شب سرد و سردتر می شود این در حالی است که مردم آسیب‌ دیده و عشایر عزیز ما دل‌نگران روزهای سخت زمستان هستند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس خطیب نماز جمعه اندیکا گفت: باید از دستگاه های خدمت رسان از جمله هلال احمر، سپاه، بسیج و گروه های جهادی صمیمانه تقدیر و تشکر کرد، اما این خدمات کافی نیست؛ ضمن اینکه نقاطی از شهرستان هم مورد غفلت واقع شده است. وی ادامه داد: لازم است دستگاه های دولتی برای ایجاد سرپناه موقت مردم آسیب‌دیده اقدام عاجل کنند. موسوی ادامه داد:
آنچه ما دیروز به اتفاق نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله حیدری در مناطق زلزله‌زده شاهد بودیم گویای این است که در زمینه آواربرداری و مشخص کردن طرح و برنامه اسکان موقت کوتاهی صورت گرفته است.

رئیس شورای فرهنگی اندیکا با بیان این که مواضع برخی مسئولان به جای این که مرهمی بر زخم مردم باشد مانند پاشیدن نمک به زخم مردم شده است ادامه داد: اخیراً در فضای رسانه‌ای از رئیس ستاد بحران کشور جناب آقای نجار نقل شده است که آمار و ارقام مربوط به زلزله اندیکا دقیق نیست و مردم مشکل خاصی ندارند ؛ من به ستاد بحران کشور عرض می کنم آیا شما با این نوع نگاه می خواهید بحران ها را مدیریت کنید؟ من فکر می‌کنم خود شماها یک بخش از بحران های کشور هستید. شماها که باقیمانده دولت گذشته هستید چرا نمی‌خواهید باور کنید که بحران اصلی اندیکا عقب‌ماندگی‌هایی است که به خاطر کم کاری و کوتاهی و بی‌توجهی امثال شما در دولت بی تدبیر و ناتوان گذشته بوده است؟
موسوی ادامه داد: برای شرایط بحرانی اندیکا نیازی به زلزله های شدید و مهیب روزهای گذشته نیست، همین که می‌بینید شهرستانی بیمارستان ندارد ، ۴۰۰ کیلومتر راه خاکی و صعب‌العبور دارد و با وجود عبور ۱۰۰ کیلومتر رودخانه کارون با بحران بی‌آبی در زمینه آب شرب کشاورزی مواجه است این یعنی بحرانی چهل ساله که حاصل بی توجهی مسئولان امر بوده است.

امام جمعه اندیکا در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دور از شان نظام اسلامی است که بعد از قریب به ۴۳سال شهرستانی محروم مثل اندیکا را به خود ببیند. من درخواست می‌کنم از دولت مردمی و حامی محرومان که باقی‌ماندگان دولت بی عرضه و ناتوان و بی تدبیری و گذشته را هرچه سریع تر عزل نماید و به فریاد مردم زلزله زده اندیکا برسد و نگذارند بیش از این مردم آسیب ببینند.

وی ادامه داد: اگر دولت جدید نتواند دردهای اصلی اندیکا که بیمارستان و آب شرب و کشاورزی و آسفالت راه‌های روستایی هست را حل کند برای ما این دولت با دولت‌های گذشته هیچ فرقی نمی کند و این کوتاهی در حق محرومان شهرستان اندیکا خواهد بود. همچنین خطاب به همه گروههای جهادی و مردمی در سراسر کشور عرض می‌کنم که بشتابید و به فریاد این منطقه محروم برسید و تا قبل از شدت سرما و فرا رسیدن زمستان، خود را به مردم برسانید. اندیکا بهشت گروه های جهادی است ، امیدوارم بخش زیادی از مشکلات مردم شریف اندیکا در قالب گروههای جهادی و مردمی حل و فصل شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.