• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

با وجود تمام اسناد و مدارک و تاریخ مقاومت مسجدسلیمان، چرا نباید این شهرستان در لیست مناطق جنگی دوران دفاع مقدس قرار گیرد؟

  • کد خبر : 51410
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
با وجود تمام اسناد و مدارک و تاریخ مقاومت مسجدسلیمان، چرا نباید این شهرستان در لیست مناطق جنگی دوران دفاع مقدس قرار گیرد؟

رویش زاگرس/ احمد خداوردی: حادثه تاریخی ۳۰ مهر مسجدسلیمان، سالروز جنایت انسانی صدام علیه مردم بی دفاع مسجدسلیمان  که به عنوان وسیع ترین حمله موشکی دشمن بعثی نام گرفت هرگز از خاطر نسل های بجا مانده از دوران جنگ تحمیلی نمی رود. مسجدسلیمان در دوران دوران دفاع مقدس حدود ۹۰ بار تحت شدیدترین حملات هوایی […]

رویش زاگرس/ احمد خداوردی: حادثه تاریخی ۳۰ مهر مسجدسلیمان، سالروز جنایت انسانی صدام علیه مردم بی دفاع مسجدسلیمان  که به عنوان وسیع ترین حمله موشکی دشمن بعثی نام گرفت هرگز از خاطر نسل های بجا مانده از دوران جنگ تحمیلی نمی رود. مسجدسلیمان در دوران دوران دفاع مقدس حدود ۹۰ بار تحت شدیدترین حملات هوایی و موشکی قرار گرفت. در این حمله موشکی وحشیانه رژیم بعثی ۱۲۴ شهروند بی‌دفاع مسجدسلیمانی به شهادت رسیدند و بیش از ۳۰۰تن مجروح شدند

این جنایت بزرگ دشمن آنچنان هولناک بود که هیچ گاه از اذهان جامعه نه تنها پاک نخواهد شدکه سندی از روسیاهی دشمنان قسم خورده ملت شریف ایران و برگ زرین از هشت سال مقاومت مردم صبور مسجدسلیمان است. حمله ی موشکی که سرآغازی برای حملات گسترده موشکی و هوایی به این شهر مظلوم بوده است.

اما انچه در این میان باعث اجحاف به مردم مظلوم شهرستان مسجدسلیمان شده است عدم نام این شهرستان در فهرست مناطق جنگی ست که باعث شده است کارکنان دولت در این شهرستان از دریافت فوق العاده مناطق جنگی موضوع بند الف ماده ۱۱۲ قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران محروم بمانند.

حال سخن مردم این دیار این است با وجود تمام اسناد و مدارک و تاریخ مقاوم شهرستان مسجدسلیمان، چرا نباید این شهرستان در لیست مناطق جنگی دوران دفاع مقدس قرار گیرد؟ بی شک دولت در قبال اجرای درست قانون بر اساس تاریخ جنگ و نقش شهرستان ها در دفاع مقدس و لطمات وارد شده وظیفه شرعی دارد،که امیدواریم با اصلاح و تجدید نظر نام مسجدسلیمان مقاوم در لیست مناطق جنگی قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51410

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر شما من تا آخر با شما هستم برای این کار

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.