• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان جهت کمک به زلزله زدگان شهرستان اندیکا

  • کد خبر : 51359
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان جهت کمک به زلزله زدگان شهرستان اندیکا

رویش زاگرس:جلسه هماهنگی کارگروه هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان جهت کمک به زلزله زدگان شهرستان اندیکا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  این جلسه با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش و ریاست شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. ساسان زکی پور رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در سخنانی ضمتن ابراز […]

رویش زاگرس:جلسه هماهنگی کارگروه هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان جهت کمک به زلزله زدگان شهرستان اندیکا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  این جلسه با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش و ریاست شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. ساسان زکی پور رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در سخنانی ضمتن ابراز تاسف از حادثه زلزله ۵/۷ ریشتری در شهرستان اندیکا گفت: هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان با تشکیل یک کارگروه متشکل از برادران و خواهران قصد دارد در راستای کمک به آسیب دیدگان از ظرفیت خانواده بزرگ ورزش و نهادهای دولتی در ارائه کمک به آسیب دیدگان استفاده کند. وی استفاده از ظرفیت بخش های مختلف از جمله هیئت های ورزشی و  تشکیل جلسه با این عزیزان می تواند بسیار کمک کند.

عزیزقلی زمانپور رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان نیز ضمن تقدیر از حرکت فرهنگی هیئت انجمن های ورزشی آماده سازی اذهان عمومی جهت کمک رسانی به آسیب دیدگان را از طریق رسانه ها بسیار ضروری و مهم برشمردند. زمانپور آمادگی شهرداری و شورای اسلامی را برای پشتیبانی از این حرکت اعلام و خواستار جلسات بیشتری در خصوص این برنامه شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.