• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
0

سرمربی نفت مسجدسلیمان پیش از بازی با پیکان
 تمام انرژی‌ام را برای نفت مسجدسلیمان می‌گذارم، مشکلات مالی من را فراری نمی‌دهد آن چیزی که مرا تحت فشار قرار می‌دهد بحث امکانات در حد عرف است/ متاسفانه وزیر قبلی از ورزش متنفر بود. آقای زنگنه نمی‌داند در مسجدسلیمان و تیم‌های این چنینی، زندگی مردم به فوتبال بستگی داردامیدوارم آقای اوجی، وزیر جدید نفت دیدگاهش متفاوت باشد

  • کد خبر : 51339
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>سرمربی نفت مسجدسلیمان پیش از بازی با پیکان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''> تمام انرژی‌ام را برای نفت مسجدسلیمان می‌گذارم، مشکلات مالی من را فراری نمی‌دهد آن چیزی که مرا تحت فشار قرار می‌دهد بحث امکانات در حد عرف است/ متاسفانه وزیر قبلی از ورزش متنفر بود. آقای زنگنه نمی‌داند در مسجدسلیمان و تیم‌های این چنینی، زندگی مردم به فوتبال بستگی داردامیدوارم آقای اوجی، وزیر جدید نفت دیدگاهش متفاوت باشد</span>

رویش زاگرس: فراز کمالوند، سرمربی نفت مسجدسلیمان در کنفرانس خبری پیش از بازی با پیکان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش “پایگاه خبری رویش زاگرس”، نفت مسجدسلیمان سرانجام پس از به نتیجه نرسیدن با محمود فکری و سیروس پور موسوی هدایتش را به فراز کمالوند سپرد و این مربی کار سختی […]

رویش زاگرس: فراز کمالوند، سرمربی نفت مسجدسلیمان در کنفرانس خبری پیش از بازی با پیکان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش “پایگاه خبری رویش زاگرس”، نفت مسجدسلیمان سرانجام پس از به نتیجه نرسیدن با محمود فکری و سیروس پور موسوی هدایتش را به فراز کمالوند سپرد و این مربی کار سختی پیش رو خواهد داشت. این تیم فردا در اولین هفته لیگ به مصاف پیکان خواهد رفت. فراز کمالوند در ابتدای صحبت‌هایش گفت: خیلی خوشحالم از این که در جمع شما دوستان خوب هستم. فصل جدیدی از مسابقات انشاالله از فردا شروع می‌شود و آرزوی موفقیت دارم و قبل از هرچیز آرزو دارم این بحث ویروس کرونا از تمام جهان رخت بربندد و مردم بتوانند به استادیوم بیایند. فوتبال بدون تماشاچی مثل غذای بی نمک است و واقعا جذابیتی ندارد.خصوصا تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان که دارای پشتوانه مردمی هستند عدم حضور تماشاچی می‌تواند بهشان لطمه بزند و امیدوارم هرچه سریع تر هواداران خوب و خونگرم‌مان را داشته باشیم. همه شرایط نفت مسجدسلیمان را می‌دانند و در بین شانزده تیم لیگ برتر آخرین تیمی بودیم که تمرینات‌مان را آغاز کردیم و کمتر از بیست روز برای آماده بازی فرصت داشتیم و از تیم پارسال فقط ۲ بازیکن ماندند و خیلی کار سخت بود.

او ادامه داد: وقتی وارد نقل و انتقالات شدیم تیم‌های دیگر مشغول کارهای بدن‌سازی و بازی دوستانه بودند و تیم‌شان را بسته بودند و ما در بیست روز این کارها را انجام دادیم. اما سعی کردیم در همین مدت تیمی در خور مردم مسجدسلیمان درست کنیم. رقیب‌مان قابل احترام و سخت کوش است و مربی فهیم و آگاهی دارند و امیدوارم دو تیم بازی خوبی داشته باشند. نویدی برای مردم مسجدسلیمان دارم؛ هفته پیش همکاران فنی رفتند یک تستی را از بچه‌های مسجدسلیمان گرفتند و چندتا بازیکن خوب و جوان به تیم‌مان ملحق می‌شوند تا بتوانیم از خود بچه‌های مسجدسلیمان پشتوانه سازی کنیم. بیش از دویست بازیکن مورد ارزیابی قرار گرفتند که چند بازیکن خوب در بین آنها پیدا کردیم که انشاالله آینده مسجدسلیمان باشند.

کمالوند ادامه داد: به هر صورت شرایط بسیار سخت است چون تیمی از پارسال وجود ندارد و زمانی که شروع کردیم بازبکن چندانی در بازار نمانده بود و همه بازیکن گرفته بودند. فصل بدن‌سازی نداشتیم و در دوبازی دوستانه‌مان با پنجاه درصد نیرو کار کردیم چون یک سری بازیکنان سه روز است به تیم ملحق شده‌اند. دو سه بازی اول را پشت سر بگذاریم تیم‌مان روی غلتک میفتد.

او در خصوص توجه نداشتن وزیر قبلی به فوتبال گفت: حمایت از تیم می‌شود ولی وزارت نفت یک سری محدودیت در پرداخت حق و حقوق تیم‌های حرفه‌ای دارد و متاسفانه وزیر قبلی از ورزش متنفر بود. آقای زنگنه نمی‌داند در مسجدسلیمان و تیم‌های این چنینی، زندگی مردم به فوتبال بستگی دارد. چطور می‌شود یک شهری مثل مسجدسلیمان که به اولین‌ها معروف است و پول نفت مملکت تامین می‌کنند و بعد در پرداختی به آن ها که می‌خواهند یک تیم فوتبال داشته باشند با مضیقه مواجه هستند. امیدوارم آقای اوجی، وزیر جدید نفت دیدگاهش متفاوت باشد. به هر صورت از دولت آقای رییسی که یک انسان دلسوز و فرهیخته و علاقه‌مند به مردم محروم است، تقاضا دارم به تیم‌های نفتی یک توجه ویژه‌ای بکند. مردم مسجدسلیمان جز تیم فوتبال چیزی ندارند و کل بودجه ما به اندازه یکی از بازیکنان تیم‌های صنعتی است.

کمالوند در مورد استعفاهای متعددش گفت: به طور کلی باشگاه و مربی یک سری تعهدات نسبت به هم دارند و آنجایی که من استعفا دادم باید دلایلش را ببینید. چندتا مربی در فوتبال مملکت داریم که در دو تیم هفت سال مربیگری کرده باشند. من در تراکتور و گسترش فولاد تبریز هفت سال مربیگری کردم که نشان می‌دهد دوست ندارم زود به زود تیمم را عوض کنم اما آیا داشتن یک زمین مناسب برای تمرین و امکانات یک تیم در حد لیگ برتر زیاده خواهی است؟ هرجا ما با یک سری مشکلات مواجه شدیم استعفا دادم. من تمام انرژی‌ام را برای نفت مسجدسلیمان می‌گذارم و مشکلات مالی من را فراری نمی‌دهد و من مشکلات مالی را تحمل می‌کنیم. آن چیزی که مرا تحت فشار قرار می‌دهد بحث امکانات در حد عرف است و من می‌فهمم یک شهری مثل مسجدسلیمان که محروم است را نمی‌شود با تیم‌های بزرگ مقایسه کرد اما من انتظار دارم باشگاه یک سری از امکانات مثل زمین تمرین، مهمانسرا و تغذیه را برای ما تامین کنند تا انشاالله ما تا پایان فصل کنار این تیم باشیم چرا که می‌دانم مردم عاشق مسجدسلیمان چقدر این تیم را دوست دارند. من در خوزستان پیشینه داشتم و با استقلال اهواز به لیگ برتر صعود کردیم و در تیم صنعت نفت آبادان بهترین نتایج‌شان را به دست آوردم و سابقه خوبی در خوزستان دارم و ما هدف تیم‌مان امسال این است که در لیگ برتر بمانیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.