• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

اندیکا با دل مردمانش همچنان می لرزد
زمین لرزه باز هم قلعه خواجه را لرزاند/ آماده‌باش ۴ شهرستان در پی زمین‌لرزه صبح امروز قلعه خواجه

  • کد خبر : 51256
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۱۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>اندیکا با دل مردمانش همچنان می لرزد</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>زمین لرزه باز هم قلعه خواجه را لرزاند/ آماده‌باش ۴ شهرستان در پی زمین‌لرزه صبح امروز قلعه خواجه</span>

رویش زاگرس: بامداد امروز زمین لرزه ای در منطقه قلعه خواجه استان خوزستان رخ داد. به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری رویش زاگرس، بنا به اعلام موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران در ساعت ۰۱:۲۲:۰ دوشنبه، ۱۹ مهر ۱۴۰۰ زلزله ای به بزرگی ۴.۲ از نوع mn در ۲۶ کیلومتری قلعه خواجه، خوزستان به وقوع پیوست . این […]

رویش زاگرس: بامداد امروز زمین لرزه ای در منطقه قلعه خواجه استان خوزستان رخ داد. به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری رویش زاگرس، بنا به اعلام موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران در ساعت ۰۱:۲۲:۰ دوشنبه، ۱۹ مهر ۱۴۰۰ زلزله ای به بزرگی ۴.۲ از نوع mn در ۲۶ کیلومتری قلعه خواجه، خوزستان به وقوع پیوست .

این زمین لرزه در عمق ۷ کیلومتر زمین در ۲۶ کیلومتری قلعه خواجه، خوزستان، ۴۴ کیلومتری چلگرد، چهارمحال وبختیاری و ۵۵ کیلومتری مسجد سلیمان، خوزستان رخ داد که در شهرهای همجوار نیز احساس شد. در چند روز گذشته زمین لرزه های متعددی در شمال استان خوزستان به ویژه شهرستان اندیکا رخ داده است که خسارت هایی برای ساکنان مناطق شهری و روستایی به همراه داشته است.

همچنین اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان در پی وقوع زمین‌لرزه در قلعه خواجه به چهار شهرستان اعلام آماده‌باش کرد.  اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان در پی وقوع زمین‌لرزه بامداد دوشنبه در منطقه قلعه خواجه اندیکا به کلیه دستگاه‌های امدادی و عملیاتی و فرمانداران و روسای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در شهرستان‌های اندیکا، مسجدسلیمان، لالی و ایذه اعلام آماده‌باش کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.