• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

اعتراض جمعی از کارگران شهرداری لالی
۱۰ماهه حقوق نگرفته ایم ۷ ماه هم حق بیمه‌‌ی ما پرداخت نشده است!/ مسئولان شهری پاسخ قانع‌کننده‌ای به درخواست‌های کارگران نمی‌دهند!

  • کد خبر : 51162
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>اعتراض جمعی از کارگران شهرداری لالی</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>۱۰ماهه حقوق نگرفته ایم ۷ ماه هم حق بیمه‌‌ی ما پرداخت نشده است!/ مسئولان شهری پاسخ قانع‌کننده‌ای به درخواست‌های کارگران نمی‌دهند!</span>

رویش زاگرس: جمعی از کارگران شهرداری لالی از عدم پرداخت مطالبات ۱۰ ماهه مزدی خود خبر دادند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  تعدادی از کارگران شهرداری لالی در تماس با خبرنگار ما، از عدم پرداخت ۱۰ ماهه مزدی خود خبر دادند و گفتند: علاوه بر حقوق حدود ۷ ماه حق بیمه‌‌ی ما به تامین […]

رویش زاگرس: جمعی از کارگران شهرداری لالی از عدم پرداخت مطالبات ۱۰ ماهه مزدی خود خبر دادند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  تعدادی از کارگران شهرداری لالی در تماس با خبرنگار ما، از عدم پرداخت ۱۰ ماهه مزدی خود خبر دادند و گفتند: علاوه بر حقوق حدود ۷ ماه حق بیمه‌‌ی ما به تامین اجتماعی پرداخت نشده است.

به گفته کارگران؛ علیرغم پیگیری‌های مکرر کارگران برای دریافت حقوق، مسئولان شهری پاسخ قانع‌کننده‌ای به درخواست‌های کارگران نمی‌دهند.

این کارگران که در بخش‌های خدمات و فضای سبز کار می‌کنند، در ادامه گفتند: در شرایط سخت کار می‌کنیم اما از دستمزد خبری نیست. بیشتر همکاران، مدت‌هاست که نمی‌توانند نیازهای ضروری خانواده‌هایشان را تامین کنند و ما انتظار داریم شهرداری هر ماه حداقل بخشی از مطالباتمان را بپردازد.

طبق اظهارات این کارگران؛ از حدود ده روز پیش کارگران واحد تنظیف و حمل زباله از جمع‌آوری زباله‌های برخی مناطق شهر خودداری کردند.

به گفته این کارگران؛ بخش دیگری از نگرانی آن‌ها نداشتن امنیت شغلی به سبب قرار دادهای کوتاه مدت و موقت است که کارفرماها به هر بهانه‌ای اقدام به اخراج یا تعدیل نیروی کار خود می‌کنند.

آن‌ها در این‌باره گفتند: علارغم پیگیری‌های مکرر کارگران بخش خدمات و تنظیف زباله هنوز هیچ یک از مدیران شهری چاره‌ای برای حل مشکل کارکران پیدا نکرده‌اند و با بی‌تفاوتی آن‌ها مشکلات جاری همچنان ادامه دارد.

به گفته آن ها؛ در هر دوره اعضای شورای شهر، فردی را به عنوان شهردار به مردم معرفی می‌کنند که هیچ برنامه جدیدی برای مدیریت شهر ندارد. در واقع همان راهی را می‌رود که شهرداران قبلی انجام می‌دادند.

رستم قاسمی (عضو شورای شهر لالی) با تایید مشکلات کارگران شهرداری لالی گفته است؛ مشکلات امروز شهرداری لالی حاصل انباشت مشکلات یک دوره ۱۰ساله است. این شهرداری نه تنها در تامین حقوق بلکه برای ساماندهی تجهیزات موتوری و ماشین آلات فرسوده نیز با مشکل مالی مواجه است.

به گفته وی؛ مشکلاتی در مسایل مالی شهرداری لالی و نظام کارگری آن حاکم است که شورای اسلامی شهر به دنبال ساماندهی آن است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.