• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

رئیس هیئت کشتی شهرستان مسجدسلیمان
اولین قرارداد بازیکن تیم کشتی شهرداری مسجدسلیمان برای حضور در لیگ کشتی کشور به ثبت رسید

  • کد خبر : 51116
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رئیس هیئت کشتی شهرستان مسجدسلیمان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اولین قرارداد بازیکن تیم کشتی شهرداری مسجدسلیمان برای حضور در لیگ کشتی کشور به ثبت رسید</span>

رویش زاگرس: اولین قرارداد تیم کشتی شهرداری مسجدسلیمان برای حضور در لیگ کشتی کشور به ثبت رسید. عبدالله مرادی رئیس هیئت کشتی شهرستان مسجدسلیمان در گقتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس یا اعلام این خبر افزود: با توجه به همکاری و حمایت های مجموعه شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان برای اولین بار تیم کشتی فرنگی […]

رویش زاگرس: اولین قرارداد تیم کشتی شهرداری مسجدسلیمان برای حضور در لیگ کشتی کشور به ثبت رسید. عبدالله مرادی رئیس هیئت کشتی شهرستان مسجدسلیمان در گقتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس یا اعلام این خبر افزود: با توجه به همکاری و حمایت های مجموعه شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان برای اولین بار تیم کشتی فرنگی مسجدسلیمان با نام شهرداری مسجدسلیمان مجوز حضور در مسابقات لیگ کشور را بدست آورد. مرادی تعامل مدیران شهرستان را از جمله عوامل شکوفایی کشتی شهرستان توصیف کرد و ادامه داد: مسجدسلیمان سرشار از استعدادهای ناب است و قطعاً با حمایت مسئولان مخی تواند به عنوان یکی از قطب های کشتی کشور معرفی شود.

وی در ارتباط با ثبت اولین قرارداد کشتی گیر مسجدسلیمانی نیز گفت: سعید حسین پور که سابقه عضویت تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران را دارد که توانست در مسابقات قهرمانی کشتی دانش آموزان جهان که در کشور مراکش برگزار شد در وزن ۱۱۰ کیلوگرم  مقام دوم را کسب کند به عنوان اولین نفر قرارداد خود را در سازمان لیگ کشور به ثبت رساند تا به صورت رسمی به عضویت تیم کشتی شهرداری مسجدسلیمان در بیاید و در ادامه نیز در حال رایزنی برای عقد قرارداد با دیگر کشتی گیران برای حضوری قدرتمند در لیگ باشگاههای کشور هستیم.

مرادی گفت: حضور تیم کشتی شهرداری مسجدسلیمان اتفاقی خوش ایند برای مسجدسلیمان است که انتظار داریم علاوه بر مسئولین، اصحاب رسانه نیز با حمایت های خود به رشد و تعالی جوانان این شهرستان کمک کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. اتفاق خیلی مهمیه ، قطعا مردم هم حمایت میکنن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.