• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان
استعفا نداده ام و ابلاغ برکناری از مدیران ارشد نفت نیز به دستم نرسیده است / برخی از دوستان که علاقه به نقش آفرینی دارند هیچ نقش حقیقی و حقوقی در باشگاه نفت ندارند

  • کد خبر : 51110
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

رویش زاگرس: عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان برکناری‌اش را تکذیب کرد. بیژن دانش، عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفتگو با ایلنا درخصوص شایعه پیرامون برکناری‌اش اظهار داشت: من نه استعفا کردم و نه به عشق هواداران علاقه‌ای به این کار ندارم. نامه ابلاغ برکناری از باشگاه به دستم نرسیده است اما در […]

رویش زاگرس: عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان برکناری‌اش را تکذیب کرد. بیژن دانش، عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفتگو با ایلنا درخصوص شایعه پیرامون برکناری‌اش اظهار داشت: من نه استعفا کردم و نه به عشق هواداران علاقه‌ای به این کار ندارم. نامه ابلاغ برکناری از باشگاه به دستم نرسیده است اما در عین حال من مانند تمام مجموعه‌های ورزشی و غیر ورزشی یک سری اختلاف سلیقه‌ای با دوستان دارم و دیدگاه من در باشگاه‌داری با دوستان فرق دارد و این اختلاف را انکار نمی‌کنم.

او ادامه داد: هیچ ابلاغ برکناری از سوی باشگاه و مدیران ارشد وزارت نفت به من نرسیده است. من به نماینده مجلس و به مدیران ارشد وزارت نفت اطلاع دادم که با آقایان اختلاف نظر دارم و نمی‌توانیم همکاری کنیم. دیدگاه های من به استان و فوتبال استان متفاوت است اما گفته بودم که نمی‌توانم ادامه همکاری بدهم.

دانش افزود: آقای پیمان مولایی از تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ به اتفاق دوستان هیات مدیره سابق به تشخیص وزارت نفت برکنار شدند. مصاحبه‌های ایشان به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه نفت وجاهت قانونی ندارد. بعضی از دوستان هنوز که هنوز است خود را عضو هیات مدیره می‌دانند و سندروم پست بیقرار دارند. برخی از دوستان علاقه به نقش آفرینی دارند که هیچ نقش حقیقی و حقوقی در این باشگاه ندارند.

عضو هیات مدیره باشگاه نفت گفت: متاسفانه باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان علیرغم گذشت ۹ ماه از برکناری مدیرعامل و هیات مدیره سابق و انتخاب اعضای هیات مدیره جدید، هیچ گونه اقدامی از طرف مدیرعامل و رئیس هیات مدیره یعنی آقایان نظری و شاه کرمی جهت انتقال مالکیت باشگاه از طریق مراجع ذیصلاح انجام نشده است. این برخلاف اساسنامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.