• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
3

به مناسبت هفته دفاع مقدس
دیدار فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با خانواده شهید” مهران زرافشان “در شهرستان

  • کد خبر : 51043
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>به مناسبت هفته دفاع مقدس</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دیدار فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با خانواده شهید” مهران زرافشان “در شهرستان</span>

رویش زاگرس: سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند” به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تجلیل از مقام شامخ شهدا و صبر و استقامت خانواده های معظم آنان با خانواده شهید” مهران زرافشان “در شهرستان مسجدسلیمان دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس وی در دیدار با خانواده این شهید والامقام […]

رویش زاگرس: سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند” به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تجلیل از مقام شامخ شهدا و صبر و استقامت خانواده های معظم آنان با خانواده شهید” مهران زرافشان “در شهرستان مسجدسلیمان دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس وی در دیدار با خانواده این شهید والامقام افزود : عرت، صلابت ،آبرو و همچنین امنیتی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا کسب کرده است به برکت جانفشانی و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر است که امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه آنها باشیم.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان ادامه داد: خانواده معظم شهداء نیز الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند، که با تحمل سختی‌ ها و مشقت‌ های فراوان و با تقدیم بهترین عزیزان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

سرهنگ بهاروند در پایان این دیدار با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است و بر عهده همه رهروان راه شهداست که ضمن پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت، از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تجلیل کنند از پدر بزرگوار این شهید والامقام، تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

شایان ذکر است؛ شهید زرافشان در صبح روز شنبه ۳۱ شهریور ماه سال ۹۷ در رژه نیروهای مسلح در شهرستان اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.