• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

حجت الاسلام قندعلی خبر داد
به مناسبت هفته دفاع مقدس تمثال مبارک ۴۰ شهید جاوید الاثر در بلوارهای شهر نصب خواهد شد

  • کد خبر : 50987
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>حجت الاسلام قندعلی خبر داد</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>به مناسبت هفته دفاع مقدس تمثال مبارک ۴۰ شهید جاوید الاثر در بلوارهای شهر نصب خواهد شد</span>

رویش زاگرس: به مناسبت هفته دفاع مقدس تمثال مبارک ۴۰ شهید جاوید الاثر در بلوارهای شهر نصب خواهد شد. حجت الاسلام علی قندعلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ی شهدای جنگ تحمیلی با اعلام این خبر افزود: شهدای […]

رویش زاگرس: به مناسبت هفته دفاع مقدس تمثال مبارک ۴۰ شهید جاوید الاثر در بلوارهای شهر نصب خواهد شد. حجت الاسلام علی قندعلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ی شهدای جنگ تحمیلی با اعلام این خبر افزود: شهدای عزیز ما اسطوره ها و الگو های بینظیری هستند که همواره یاد و نام شان باید در جامعه طنین انداز شود.
وی خاطرنشان کرد: پروژه نصب تمثال ۴۰ شهید جاوید الاثر مسجدسلیمان با حمایت برخی مسئولین شهری و نیروهای مردمی مراحل پایانی خود را طی می کند و ان شاء الله طی هفته ی جاری شاهد نصب تصاویر این عزیزان خواهیم بود.
قندعلی در خصوص نشر آثار شهدا افزود: هیئت مذهبی، فرهنگی شهدای جاوید الاثر در مدت ۴ سال زندگی نامه و آثار شهدای جاوید الاثر را با کمک خانواده ی این عزیزان جمع آوری نموده که ان شاءالله در صورت تامین اعتبار لازم مستند (زندگی نامه) ۴۰ چراغ نیز با همکاری برخی از عزیزان علاقه مند در شهرستان مسجدسلیمان تولید خواهد شد.
قندعلی خاطر نشان کرد: با هدف مردمی نمودن فعالیت های فرهنگی و با الگوگیری از شهدای عزیز مفقود الاثر کلیه فعالیت های نیکوکاری،فرهنگی و ورزشی به صورت گمنام و فی سبیل الله در این هیئت انجام می گردد و تمامی فعالیت ها در راستای نشر آثار این عزیزان خواهد بود لذا از همکاری نیروهای مردمی در این فعالیت فرهنگی استقبال می شود.
در پایان هیئت فرهنگی مذهبی شهدای جاوید الاثر از زحمات همه مسئولینی که به صورت جهادی و گمنام در تهیه و نصب تابلو و آثار شهدای جاویدالاثر همکاری نمودند نهایت تقدیر و تشکر را اعلام می دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.