• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
0

نفت مسجدسلیمان بعد از مدیریت نظری دیگر  روی خوش به خود ندیده است/ آیا محمد نظری احساس نمی‌کند شاید یک جای کار خودش ایراد دارد که تیمش تا این حد بی‌ثبات است

  • کد خبر : 50981
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
نفت مسجدسلیمان بعد از مدیریت نظری دیگر  روی خوش به خود ندیده است/ آیا محمد نظری احساس نمی‌کند شاید یک جای کار خودش ایراد دارد که تیمش تا این حد بی‌ثبات است

رویش زاگرس: یک هفته است سیروس پورموسوی در تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اردوی تهران شرکت نمی‌کند. این در حالی ست که مسئولان این باشگاه با وجود همه مشکلات مالی هر روز بدون مربی هزینه‌های این اردو را تقبل می‌کند. فارغ از فشار روانی که غیبت سرمربی تیم روی بازیکنان و دیگر اعضای تیم […]

رویش زاگرس: یک هفته است سیروس پورموسوی در تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اردوی تهران شرکت نمی‌کند. این در حالی ست که مسئولان این باشگاه با وجود همه مشکلات مالی هر روز بدون مربی هزینه‌های این اردو را تقبل می‌کند. فارغ از فشار روانی که غیبت سرمربی تیم روی بازیکنان و دیگر اعضای تیم وارد می کنند تمرینات بی هدف و بدون برنامه نیز کار این تیم را سخت تر از قبل کرده است.

جالب است هنوز لیگ شروع نشده وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به شکلی پیچیده است که در بهترین حالت هم نمی‌توان امیدی به این تیم در لیگ برتر داشت. از زمانی که نظری مدیریت این باشگاه را بر عهده گرفت نه تنها اقدام مثبتی انجام نداده و نتوانست بر مشکلات فائق آید بلکه هر چه می گذرد شرایط بدتر می‌شود.

مدام از این تیم خبرهای ناگوار زیادی می شنویم. ابتدا ناکامی در مذاکره با فکری و پس از آن بلاتکلیفی هیئت مدیره را شاهد بودیم. در ادامه بازیکنان یکی پس از دیگری جدا شدند و در حالی که خبر توافق با فکری مطرح شد یک مرتبه خبر رسید فکری توافق نکرده است. گفتند جای نگرانی نیست و پورموسوی را آوردند ولی هنوز امضای پورموسوی پای توافق با نظری خشک نشده بود که او تیم را ترک کرد و حاضر نیست در مورد این تصمیم چیزی بگوید.

جالب است که نفتی‌ها هم خود را به آن راه زده و جوری رفتار می کنند که انگار جواب این همه اتفاقات بد و ناگوار پی در پی را نمی دانند.

کاری به پورموسوی نداریم ولی چرا نظری از خودش نمی پرسد دلیل این همه مشکل در تیمش چیست؟ آیا احساس نمی‌کند شاید یک جای کار خودش ایراد دارد که تیمش تا این حد بی‌ثبات است؟

فصل قبل هم تیم نفت مسجدسلیمان با مدیریت او چند مربی عوض کرد و تا پایان فصل خطرسقوط را حس می کرد. فصل جدید هم دست کمی از فصل قبل ندارد و پس از فکری و پورموسوی صحبت از گزینه های تازه است به این ترتیب به نطر می رسد نظری می خواهد با نفت مسجدسلیمان رکورد تازه ای برای خود ثبت کند که هنوز لیگ شروع نشده چنین بی ثبات آغاز کرده است.

دست کم این مدیر بیاید و بگوید در باشگاهی که تحت مدیریت اوست و خواهان بودجه دولتی است چه خبر است؟

با همه این حرف‌ها نزدیکان به باشگاه ادعا می کنند همچنان امیدوارند پورموسوی را به تمرینات برگردانند ولی این مربی آن قدر ناراحت است که نه تنها پاسخ مسئولان باشگاه را نمی دهند بلکه به طور کل با فوتبال قهر کرده و پاسخگوی هیچ یک از اهالی ورزش نیست. جالب است که این مربی قبل از شروع اردوی تیم نفت مسجدسلیمان در تهران در گفت‌وگوی دوستانه با ما نوید خبرهای خوشی می داد و با چنان هیجانی از قبول مسئولیت در تیم نفت مسجدسلیمان صحبت می کرد که گویی این تیم هیچ مشکلی ندارد. این که ناگهان چه اتفاقی در این باشگاه رخ داد که‌ چنین واکنشی نشان داد و حتی حاضر نیست در مورد مشکلش صحبت کند سوالی است که شاید نطری جواب آن را بداند!

 میزان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.