• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

آشفتگی ها در نفت پایان ندارد
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان: پورموسوی به اردو نیاید، تصمیم دیگری می‌گیریم

  • کد خبر : 50886
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>آشفتگی ها در نفت پایان ندارد</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان: پورموسوی به اردو نیاید، تصمیم دیگری می‌گیریم</span>

رویش زاگرس: مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که پورموسوی استعفا نداده و در حال حاضر سرمربی این تیم است، گفت: او به دلیل یکسری کارهای اداری در اردو حاضر نشده است اما اگر به هر دلیلی در ادامه در اردوی تیم حاضر نشود، ممکن است تصمیم دیگری گرفته شود زیرا نمی‌توانیم معطل بمانیم. محمد […]

رویش زاگرس: مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که پورموسوی استعفا نداده و در حال حاضر سرمربی این تیم است، گفت: او به دلیل یکسری کارهای اداری در اردو حاضر نشده است اما اگر به هر دلیلی در ادامه در اردوی تیم حاضر نشود، ممکن است تصمیم دیگری گرفته شود زیرا نمی‌توانیم معطل بمانیم.

محمد نظری در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر استعفای پورموسوی از نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: آقای پورموسوی استعفا نداده است اما به ما گفت کار اداری دارد و به همین دلیل هنوز در اردوی تیم حاضر نشده است. تیم تمرینات بدنسازی خود را از روز گذشته در قالب اردو در تهران آغاز کرده است و تمرینات زیر نظر مربیان انجام می‌شود و امیدواریم پورموسوی به اردو اضافه شود.

وی بیان کرد: ما برای آقای پورموسوی بلیت هم گرفته بودیم که همراه تیم به اردو بیاید اما همان‌طور که گفتم او با عنوان این‌که یکسری کارهای اداری دارد، هنوز در اردو حاضر نشده است. البته با او تماس گرفتم که گوشی‌اش خاموش بود. به هر حال استعفایی از طرف پورموسوی به دست باشگاه نرسیده است. طبیعتا اگر مشکلی هم وجود دارد او باید بیاید و با ما صحبت کند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: کاروان نفت‌مسجدسلیمان را متوقف نخواهیم کرد و اگر آقای پورموسوی تلفن همراه خود را روشن نکند و در جریان همکاری او با باشگاه قرار نگیریم و به هر دلیلی در اردوی تیم حاضر نشود، ممکن است در ادامه تصمیم دیگری گرفته شود زیرا نمی‌توانیم معطل بمانیم. اما تاکید می‌کنم وی در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان است و اگر گله‌مندی و مشکلی دارد باید با ما در میان بگذارد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود باتوجه به این‌که تیم طبق لیست پورموسوی بسته نمی‌شود، این موضوع از جمله دلایل گله‌مندی این مربی بوده است؟ گفت: این موضوع درست نیست و ما بازیکنان را طبق لیست و تایید پورموسوی جذب کرده‌ایم و نمونه آن جذب مهرداد بشاگردی گلر فصل گذشته تیم گل‌گهر سیرجان است. گاهی اوقات در برخی موارد نیز با بازیکنان لیست موردنظر او وارد مذاکره می‌شویم اما وقتی بازیکنی که پای میز مذاکره می‌آید، قیمتی را مطرح می‌کند که در اندازه و حد عملکرد او نیست، واقعا نمی‌توانیم او را جذب کنیم. تمام تلاش ما این است که طبق لیست پورموسوی بازیکن بگیریم.

مرجع/ ایسنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.