• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

اعتراض جمعی از کارگران پروژه توسعه میدان زیلایی شرکت اکسین صنعت به دلیل عدم دریافت ۸ ماه حقوق و حق بیمه +عکس

  • کد خبر : 50822
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
اعتراض جمعی از کارگران پروژه توسعه میدان زیلایی شرکت اکسین صنعت به دلیل عدم دریافت ۸ ماه حقوق و حق بیمه +عکس

رویش زاگرس: جمعی از کارگران شرکت اکسین صنعت که در پروژه توسعه میدان زیلایی واقع در هفت شهیدان مشغول به کار هستند امروز با تجمع روبروی فرمانداری مسجدسلیمان خواهان پرداخت هشت ماه حقوق عقب افتاده و دیگر مطالبات خود شدند. به گزارش پایگاه خبر رویش زاگرس این افراد با بیان این که متاسفان همسئولان این […]

رویش زاگرس: جمعی از کارگران شرکت اکسین صنعت که در پروژه توسعه میدان زیلایی واقع در هفت شهیدان مشغول به کار هستند امروز با تجمع روبروی فرمانداری مسجدسلیمان خواهان پرداخت هشت ماه حقوق عقب افتاده و دیگر مطالبات خود شدند. به گزارش پایگاه خبر رویش زاگرس این افراد با بیان این که متاسفان همسئولان این شرکت نسبت به این مطالبات کارگزان بی تفاوت هستند از مسئولان شهرستان خواستند به وضعیت انان رسیدگی نمایند. یکی از آنان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه مسئولان شرکت در این اوضاع بد اقتصادی بی دلیل عده ای را اخراج و حدود ۸ ماه است که حقوق و حق بیمه ما را نیز پرداخت ننموده اند و عملاً بدون آن که تسویه حساب کنند عده ای را نیز اخراج نمودند. وی گفت: از فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می خواهیم اجازه ندهند حقوق کارگران در این اوضاع بد اقتصادی پایمال شود.

لازم به ذکر است پایگاه خبری رویش زاگرس این آمادگی را دارد تا توضیحات مسئولان شرکت اکسین صنعت را نیز منتشر کند. همچنین برای تنویر افکار عمومی طی روزهای آینده گزارش تکمیلی در این رابطه توسط این پایگاه خبری منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.