• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

دانشجویان بسیجی به کمک کادر درمان مسجدسلیمان آمدند

  • کد خبر : 50644
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
دانشجویان بسیجی به کمک کادر درمان مسجدسلیمان آمدند

رویش زاگرس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا از برگزاری اردوی جهادی تخصصی کمک به کادر درمان بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان، خبر داد. محمدجواد چراغی‌پور اظهار کرد: اردوی جهادی تخصصی با هدف کمک به کادر درمان در پیک پنجم کرونا از ۱۷ مرداد سال جاری با حدود ۲۰ […]

رویش زاگرس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا از برگزاری اردوی جهادی تخصصی کمک به کادر درمان بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان، خبر داد.

محمدجواد چراغی‌پور اظهار کرد: اردوی جهادی تخصصی با هدف کمک به کادر درمان در پیک پنجم کرونا از ۱۷ مرداد سال جاری با حدود ۲۰ نیروی جهادی تخصصی در رشته‌های پرستاری، مامایی، بهداشت و دیگر رشته‌های مرتبط آغاز به کار کرد.

وی افزود: پس از اعلام نیاز از سوی بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان مسجدسلیمان؛ بسیج دانشجویی، دانشجویان تخصصی خود را جهت کمک به کادر درمان در بخش‌های مختلف بیمارستان اعم از بخش‌های ایزوله بیماران کرونایی، اورژانس، بخش تزریق داروی رمدسیویر به بیماران مبتلا به کرونا، درمانگاه و دیگر بخش‌های بیمارستان که نیاز به نیروی تخصصی بود، اعزام کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا با اشاره به شرکت ۲۰ دانشجو در اردوی جهادی، گفت: این ۲۰ نیروی جهادی تخصصی، دانشجویان دانشکده‌ سلامت و دانشگاه آزاد واحد مسجدسلیمان هستند

چراغی‌پور در پایان خاطر نشان کرد: ان‌شاء‌الله این اردوی جهادی تخصصی تا پایان پیک پنجم کرونا ادامه خواهد داشت و بسیج دانشجویی شهرستان مسجدسلیمان تا پایان این بیماری در کنار کادر درمان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50644

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.