• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:
با تزریق حدود ۱۳۰۰ دوز واکسن در یک روز رکورد تازه ای در شهرستان به ثبت رسید

  • کد خبر : 50580
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>با تزریق حدود ۱۳۰۰ دوز واکسن در یک روز رکورد تازه ای در شهرستان به ثبت رسید</span>

رویش زاگرس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان گفت: با تزریق حدود ۱۳۰۰ دوز واکسن در یک روز رکورد تازه ای در شهرستان به ثبت رسید. دکتر شایسته شمی پور ادامه داد: یکی از راههای موفقیت در مهار کرونا واکسیناسیون عمومی ست و افزود: خوشبختانه روند ارائه واکسن کرونا در مسجدسلیمان به خوبی در […]

رویش زاگرس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان گفت: با تزریق حدود ۱۳۰۰ دوز واکسن در یک روز رکورد تازه ای در شهرستان به ثبت رسید. دکتر شایسته شمی پور ادامه داد: یکی از راههای موفقیت در مهار کرونا واکسیناسیون عمومی ست و افزود: خوشبختانه روند ارائه واکسن کرونا در مسجدسلیمان به خوبی در حال انجام است و امروز با تزریق حدود ۱۳۰۰ دوز در یک روز رکورد تازه ای در شهرستان به ثبت رسید که نشان از استقبال مردم به تزریق واکسن می دهد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر شایسته شمی پور نقش مردم را در مقابله با کنترل این ویروس، مهم دانست و گفت: ضروری ست تمام اقشار جامعه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی،با مجموعه سلامت همکاری کنند. وی در ارتباط با روند واکسیناسیون در شهرستان مسجدسلیمان گفت: واکسیناسیون نوبت اول و دوم برای متولدین سال  ۱۳۶۲ به قبل و سایر گروه های هدف از امروز مجددا در شهرستان مسجدسلیمان از سر گرفته شد. دبیر ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: شهروندان مسجدسلیمانی حائز شرایط  می توانند همه روزه از ساعت هفت و سی صبح لغایت ۱۹ با مراجعه به مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید -۱۹ واقع در پنج بنگله سالن سرپوشیده ورزشی جانبازان و در ساعات اداری با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۱ نفتک – شماره ۲ بازار چشمه علی – شماره ۳ میدان باغ ملی – شماره ۴ کلگه و شماره ۵ بی بیان  و در روستا ها  با مراجعه به مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت واکسن خود را دریافت نمایند.

شمی پور در پایان از متنفذین اجتماعی همچنین صاحبان قلم درخواست نمود که گروه‌های سنی اعلام شده از سوی  شبکه بهداشت و درمان را برای دریافت واکسن تشویق کرده  و ابراز امیدواری نمود، مردم با پرهیز از برگزاری مراسمات عزا و عروسی و دورهمی های خانوادگی و به مدد همبستگی و اتحاد، از این شرایط بحرانی، با موفقیت عبور کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.