• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
0

داریوش یزدی:
مردم بی‌شماری با تیم نفت مسجدسلیمان زندگی می‌کنند که مشکلات آن قلب شان را به درد می آورد

  • کد خبر : 50492
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>داریوش یزدی:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مردم بی‌شماری با تیم نفت مسجدسلیمان زندگی می‌کنند که مشکلات آن قلب شان را به درد می آورد</span>

مردم بی‌شماری با تیم نفت مسجدسلیمان زندگی می‌کنند که مشکلات آن قلب شان را به درد می آورد/ اگر کم کاری صورت بگیرد در وهله اول خود مربی  مقصر است که کنترل و احاطه روی بازیکنانش نداشته است/ بعد از بازی با نساجی ، آقایان اعلام کردند که داریوش یزدی استعفا داده در حالی که […]

مردم بی‌شماری با تیم نفت مسجدسلیمان زندگی می‌کنند که مشکلات آن قلب شان را به درد می آورد/ اگر کم کاری صورت بگیرد در وهله اول خود مربی  مقصر است که کنترل و احاطه روی بازیکنانش نداشته است/ بعد از بازی با نساجی ، آقایان اعلام کردند که داریوش یزدی استعفا داده در حالی که اصلاً اینطور نبود/ شب قبل از بازی آقای سلیمانی اعلام کرده بود که ۸ نفر از بازیکنان نمی‌خواهند برای یزدی بازی کنند؛ آیا داریوش یزدی مالک باشگاه بود یا حق و حقوق بازیکنان دستش بود که بازیکنان بخواهند برایش بازی کنند یا نکنند؟ قطعاً این داستان را می‌توانند خودشان طراحی و بعد اعلام کرده باشند

رویش زاگرس: سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان صحبت‌های جالبی را در خصوص زمان حضورش در این تیم بابت مشکلاتی که برایش پیش آمد، مطرح می‌کند. داریوش یزدی در مورد قضایای پیش آمده در نفت مسجدسلیمان و اتهام کم‌کاری توسط فکری به سه بازیکنش با توجه به این که شاگرد یزدی هم بوده‌اند، ابراز کرد: اتفاقاتی که در فوتبال ایران می‌افتد، خیلی خوب نیست. اخبار خیلی بدی در باشگاه‌های مختلف وجود دارد و این که بخواهی ثابت کنی چه کسی این کم کاری‌ها را دارد یا مسائلی که دوستان من عنوان می‌کنند، بسیار سخت است. ضمن این که با آبروی دیگران بازی کردن خیلی جایز نیست به خصوص در کشور ما که اسلامی هستیم. من فکر می‌کنم اگر کم کاری صورت بگیرد مقصر بازیکنان نیستند و در وهله اول خود مربی می‌تواند مقصر باشد که کنترل و احاطه روی بازیکنانش نداشته است.

سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: می‌خواهم در مورد آدم‌هایی که اطراف باشگاه نفت مسجدسلیمان هستند، صحبت کنم. به طور مثال آقای سلیمانی که در این تیم مسئول نقل و انتقالات بود و یادم است آن روزی که من برای قرارداد بستن رفته بودم، ایشان با مدیرعامل باشگاه و یک نفر از اعضای هیئت مدیره نشستند با من صحبت کردند و تمام حواشی و نکات منفی را به من منتقل می‌کردند که آن موقع من در پاسخ گفتم کاری به مسائل منفی ندارم، بچه این شهر و استان هستم و به اینجا آمده‌ام و می خواهم کار انجام بدهم. آقای سلیمانی در ادامه کار نه تنها کمک نکرد، بلکه بعد از بازی با نساجی که من جدا شدم و کمی از دست بچه‌ها ناراحت بودم و یک مقدار هم به آن ها تشر زدم، آقایان اعلام کردند که داریوش یزدی استعفا داده در حالی که اصلاً اینطور نبود.

یزدی یادآور شد: شب قبل از بازی هم این آقا اعلام کرده بود که ۸ نفر از بازیکنان نمی‌خواهند برای یزدی بازی کنند؛ آیا داریوش یزدی مالک باشگاه بود یا حق و حقوق بازیکنان دستش بود که بازیکنان بخواهند برایش بازی کنند یا نکنند؟ قطعاً این داستان را می‌توانند خودشان طراحی و بعد اعلام کرده باشند و کم‌کاری‌های خود این دوستان بوده و در ادامه ماجرا می‌بینید که همین آقا با مربی بعدی که می‌آید، در فضای مجازی عکس می‌اندازد و کمک می‌کند و خیلی از چیزهای دیگر که من نمی‌خواهم در آن ریز شوم.

او تصریح کرد: اگر قرار بر این باشد که ما حرف‌های بی دلیل و بی‌مدرک بزنیم، چیزهای خیلی زیادی وجود دارد و ما نباید این کار را بکنیم. اگر دوستان من مدرک کافی را در موردم دارند به جایی بروند که قرار است به آن رسیدگی شود وگرنه شنیدن این حرف‌ها چه دردی را برای مردم دوا می‌کند، جز این که مشکلات و مسائلی که وجود دارد، بیشتر می‌شود؛ مردم بی‌شماری هوادار نفت مسجدسلیمان هستند و با این تیم زندگی می‌کنند و مشکلات آن قلب شان را به درد می آورد.

یزدی عنوان کرد: اگر بخواهیم فضا را ملتهب کنیم، در اصل آن ها هستند که ضربه می‌خورند. من می‌گویم چنین شرایطی نباید باشد و الان متاسفانه هر کسی به خودش اجازه می‌دهد هر حرفی بزند و در نهایت هم به جایی کشیده می‌شود که می‌آیند و عذرخواهی می‌کنند. مگر می‌شود شما جو یک باشگاه را به هم بریزی و هواداران را ناراحت کنی و با چهار کلمه بگویی ببخشید؟ این موضوع زیبنده انسان‌ها نیست ولی متاسفانه می بینیم که اتفاق می‌افتد.

مرجع/ ورزش۳

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.