• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

کلاهبرداری ۳میلیاردی مرد رمال در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 50485
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
کلاهبرداری ۳میلیاردی مرد رمال در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری فردی که از طریق فضای حقیقی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به دعانویسی و کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد،در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ ” مختار حیدری ” در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از دریافت یک […]

رویش زاگرس: معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری فردی که از طریق فضای حقیقی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به دعانویسی و کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد،در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ ” مختار حیدری ” در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از دریافت یک فقره پرونده نیابت قضائی از استان همجوار در خصوص کلاهبرداری با شگرد دعانویسی و رمالی از طریق شبکه‌ اجتماعی تلگرام، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان مسجدسلیمان قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مسجدسلیمان با انجام اقدامات فنی و تخصصی هویت متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان در ادامه بیان داشت: متهم به همراه سایر اعضای خانواده با روش اعتماد سازی در بین مردم و همچنین ایجاد کانال های تلگرامی در فضای مجازی از شرایط و مشکلات خانوادگی شهروندان سوء استفاده کرده و از این طریق ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.