• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:
اعمال محدودیت های شدید و ممنوعیت ورود و خروج به شهرستان/مردم در آرامستان ها حضور پیدا نکنند

  • کد خبر : 50447
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اعمال محدودیت های شدید و ممنوعیت ورود و خروج به شهرستان/مردم در آرامستان ها حضور پیدا نکنند</span>

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و تاکید بر روند صعودی مبتلایان به کرونا در کشور گفت: متاسفانه روز به روز شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا هستیم و واقعا مبارزه با این بیماری نیازمند یک عزم جمعی و گروهی است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر محمد پاکدل گفت:انتظار […]

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و تاکید بر روند صعودی مبتلایان به کرونا در کشور گفت: متاسفانه روز به روز شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا هستیم و واقعا مبارزه با این بیماری نیازمند یک عزم جمعی و گروهی است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر محمد پاکدل گفت:انتظار داریم مردم عزیز شهرستان از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی خودداری کنند زیرا یکی از مهم ترین دلایل افزایش آمار بیماران، دورهمی های خانوادگی و تجمعات است.

وب ادامه داد:بنابر تصمیم ستادملی کرونا از دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه، فعالیت کلیه مشاغل بجز گروه شماره یک ممنوع است و همینطور ادارات هم در این مدت تعطیل خواهند بود.

رئیس قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان در بخشی از سخنان خود تاکید کرد:با توجه به طولانی شدن روند کنترل بیماری کرونا، کادر درمان بشدت خسته شده اند و همه باید در کنار هم با یک همکاری جمعی از روند صعودی شیوع این بیماری جلوگیری کنیم.

فرماندار مسجدسلیمان ضمن اشاره به تشدید بازرسی ها بر اصناف، تاکید کرد:اصناف ضرور باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری کنند و با اصناف متخلف بشدت برخورد و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی گفت:ادارات اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی سعی کنند مساجد و هیئت های مذهبی را کنترل کنند و از ایجاد تجمعات در فضای مسقف جلوگیری نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود:فعالیت بازار جمعه این هفته ممنوع است و آرامستان ها تعطیل خواهند بود و خودروهای پارک شده در مجاورت آرامستان ها جریمه می شوند، همچنین از مردم تقاضا داریم از حضور در آرامستان خودداری کنند و در این مدت با اعمال شدید محدودیت های رفت و آمد، کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسدود خواهد بود.

فرماندار مسجدسلیمان در پایان از زحمات کادر درمان، نیروهای بسیج و سپاه و همچنین پلیس اماکن در روند مدیریت بیماری کرونا در شهرستان تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.