• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

خبرنگاران مسجدسلیمانی واکسینه شدند
دکتر شمی پور:امیدواریم اصحاب رسانه مسجدسلیمان همچون گذشته تا ریشه کنی کرونا در کنار کادر درمان باشند+تصاویر

  • کد خبر : 50292
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>خبرنگاران مسجدسلیمانی واکسینه شدند</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دکتر شمی پور:امیدواریم اصحاب رسانه مسجدسلیمان همچون گذشته تا ریشه کنی کرونا در کنار کادر درمان باشند+تصاویر</span>

رویش زاگرس: بر اساس اولویت اعلام شده، خبرنگاران مسجدسلیمانی واکسینه شدند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بعدازظهر امروز خبرنگاران مسجدسلیمانی با حضور در مرکز تجمیعی واکسن خود را دریافت کردند. دکتر شایسته شمی پور در این ارتباط در گفت و گو با خبرنگار ما،اظهار کرد:با توجه به این که طبق سند ملی واکسیناسیون،اولویت سوم […]

رویش زاگرس: بر اساس اولویت اعلام شده، خبرنگاران مسجدسلیمانی واکسینه شدند.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بعدازظهر امروز خبرنگاران مسجدسلیمانی با حضور در مرکز تجمیعی واکسن خود را دریافت کردند.

دکتر شایسته شمی پور در این ارتباط در گفت و گو با خبرنگار ما،اظهار کرد:با توجه به این که طبق سند ملی واکسیناسیون،اولویت سوم تزریق واکسن کرونا شامل خبرنگاران می‌شد پس از هماهنگی های به عمل آمده امروز زحمت کشان عرصه خبر شهرستان نوبت اول واکسن خود را دریافت کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد:خبرنگاران زحمتکش برای اطلاع‌رسانی در عرصه‌های مختلف همپای کادر درمان حضور داشته اند و به همین دلیل جز مشاغل پرخطر محسوب می شوند که پس از هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی اهواز و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  واکسیناسیون این عزیزان انجام داد تا این قشر تلاشگر دچار مشکل نشوند.

وی از دیگر خبرنگارانی که امروز موفق نشدند واکسن خود را دریافت کنند خواست با حضور در مرکز تجمیعی واقع در سالن جانبازان ۵ بنگله اقدام به دریافت واکسن کنند. شمی پور همچنین از افراد بالای ۴۵ سال نیز خواست با حضور در مراکز بهداشتی اعلام شده و یا مرکز تجمیعی واکسن خود را دریافت کنند.

شمی پور دربخش دیگری از سخنان خود گفت:واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم و ملزوم یکدیگر هستند و نباید با تزریق واکسن نسبت به رعایت پروتکل‌ها بی تفاوت باشیم.

وی ادامه داد:برای کنترل کرونا باید همه مردم با همراهی دستگاه‌های اجرایی نسبت به مقابله با این ویروس اقدام کنند؛ وی ادامه داد:رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افزایش سرعت واکسیناسیون دو مورد بسیار مهم است که باید با جدییت دنبال شود،اگر این دو مورد باهم اجرا نشود ما همچنان با چالش جدی مواجه خواهیم بود.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا شهرستان نقش رسانه ها را در آگاه سازی مردم بسیار موثر دانست و گفت:امیدواریم اصحاب رسانه مسجدسلیمان همچون گذشته ایثارگرانه در کنار کادر درمان باشند تا ان شالله شاهد ریشه کنی این ویروس باشیم…

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.