• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس
مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی مسجدسلیمان برگزار شد+ تصاویر

  • کد خبر : 50067
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷

رویش زاگرس: مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با حضور سرهنگ حیدری معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی خوزستان، سرهنگ صالحی جانشین بازرسی فرماندهی استان خوزستان، سرهنگ حاتمی ریاست اسبق پلیس اطلاعات، پلیس آگاهی و دانشگاه پلیس خوزستان، اعضای شورای تامین شهرستان و اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد. به […]

رویش زاگرس: مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با حضور سرهنگ حیدری معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی خوزستان، سرهنگ صالحی جانشین بازرسی فرماندهی استان خوزستان، سرهنگ حاتمی ریاست اسبق پلیس اطلاعات، پلیس آگاهی و دانشگاه پلیس خوزستان، اعضای شورای تامین شهرستان و اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در ابتدای این مراسم دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان ضمن پوزش از اقشار مختلف مردم که درخواست حضور در این مراسم را داشتند گفت: به دلیل شرایط حاد کرونایی اجازه برگزاری این مراسم با حضور مردم داده نشد. وی با اشاره ویژگی های منحصر به فرد سرهنگ حسینی گفت: سرهنگ حسینی چند ویژگی برجسته داشت که از آن طریق توانست بسیاری از آسیب های اجتماعی را کنترل و مدیریت کند که از آن جمله می توان به روحیه مردمداری و ارتباط با متنفذین، ریش سفیدان، نخبگان و اصحاب رسانه اشاره کرد. وی ادامه داد: بارها در سطح شهر، روستا و بخش ها اتفاقاتی رخ می داد که با درایت سرهنگ حسینی و استفاده از ظرفیت های موجود از یک بحران جلوگیری می شد و در مسائلی همچون سیل، زلزله، کرونا روحیه مردمداری ایشان در کنار دیگر مسئولان شهرستان باعث شد تهدیدها به فرصت تبدیل شود. رئیس شورای تامین مسجدسلبیمان در بخش پایانی سخنان خود ضمن تبریک به سرهنگ بهاروند فرمانده جدید انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: ما اعتقاد داریم که امنیت یک محصول خرد جمعی است و رویکرد پلیس هم اجتماع محور می باشد قطعاً با شناختی که از سرهنگ بهارونددارم مطمئنم ایشان نیز همچون سرهنگ حسینی کارنام هموفقی از خود برجای خواهد گذاشت…

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ کارگاه علی حسینی نیز ضمن تقدیر از همه مسئولانی که طی این سال ها جهت ارتقاء و تولید امنیت به نیروی انتظامی کمک کردند گفت: از اصحاب رسان هبه عنوان همکاران کم نظیر خود در تولید امنیت به ویژه احساس امنیت میان مردم تشکر و قدردانی می نمایم. هرگز ندیدم اهالی رسانه باعث ایجاد ناامنی در سطح شهرستان شوند. وی با بیان این که مردم مسجدسلیمان علیرغم فشارهای اقتصادی و معیشتی همیشه حامی نظام بوده اند بخشی از اقدامات انجام شده در زمان حضور خود در این شهرستان را بیان کرد و گفت: از ابتدای حضور خود در مسجدسلیمان توجه ویژه به شناسایی ریشه های اصلی جرم  وتغییر نگرش در شیوه های سنتی مبارزه با جرم در مسجدسلیمان را دستور کار خود قرار دادم. پلیس به عنوان متولی اصلی حفظ نظم و امنیت می بایست توانمد و از این توانمندی حداکثر استفاده را داشته باشد به همین دلیل کلاس های آموزشی در زمینه های تخصصی، کاربردی، اعتقادی، رفتاری و انگیزشی را به صورت مداوم برگزار که طی چند سال اخیر همیشه جز رتبه های برتر استان بودیم. حسینی ادامه داد: زمای که بنده به عنوان فرمانده انتظامی مسجدسلیمان منصوب شدم حتی ۱ دوربین در سطح اماکن انتظامی وجود نداشت و خوشبختانه امروز با افتخار عرض می کنم با استفاده از ظرفیت شهرستان تمامی مقرهای انتظامی مجهز به دوربین های مداربسته در محل کار کارکنان و اتصال تصاویر به دفتر فرماندهی به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته هستند و این باعث شد عملکرد این عزیزان مورد ارزیابی بهتر قرار گیرد. سرهنگ حسینی ادامه داد: شایسته سالاری، تعهد و تخصص ملاک اصلی بنده برای انتخاب فرماندهان بود. الحاق ۵۰۰ متر زمین به کلانتری ۱۲، احداث آزمایشگاه تخصصی تشخیص گروه خونی و تست اعتیاد، اخذ ۲ هزار متر زمین از خیرین امنیت ساز در منطقه بی بی یان و دیوارکشی کامل آن، اخذ ۳ هزار متر زمین روبروی فرمانداری جهت احداث کلانتری ۱۲ و یگان امداد در ورودی شهر، اخد ۲۱ هزار متر زمین برای احداث منازل سازمانی، اخذ ۱۵ هکتار زمین برای احداث میدا نتیر، تقویت حفاظت فیزیکی تمامی مقرهای انتظامی، بهسازی اکثر محیط های انتظامی و… از جمله دیگر اقدامات انجام شده بوده است که تمامی این ها از ظرفیت شهرستان استفاده شده است.

فرمانده سابق انتظامی مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار یال های ۹۵ تا ۱۴۰۰ نیز گفت: در سال ۹۵ پانزده درصد نسبت به سال ۹۴، در سال ۹۶ چهل و پنج درصد نسبت به سال ۹۵، در سال ۹۷ سی و دو درصد نسبت به سال ۹۶، در سال ۹۸  چهل و چهار درصد نسبت به سال ۹۷ کاهش آمار جرم خصوصاً در جرائم خشن همچون قتل، سرقت مسلحانه، سرقت به عنف، تجاوز به عنف، آدم ربایی، شرارت، تیراندازی داشتیم همچنین در سال جاری نیز تا این لحظه قتل، سرقت های مسلحانه، سرقت به عنف، زورگیری، تجاوز به عنف، آدم ربایی و گروگانگیری نداشته ایم که همه این ها با تلاش همکاران بنده اتفاق افتاده است.

حسینی در پایان سخنان خود بار دیگر از همکاران خود در نیروی انتظامی، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین شهرستان،خبرنگاران و اصحاب رسانه، نمایندگان و امامان جمعه پیشین و حال حاضر، بزرگان طوایف و ریش سفیدان، نخبگان و همه مردم شریف مسجدسلیمان تشکر و قدردانی نمود و برای سرهنگ بهاروند فرمانده جدید انتظامی مسجدسلیمان آرزوی موفقیت کرد…

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده جدید انتظامی شهرستان مسجدسلیمان نیز با بیان این که امنیت و آرامش امروز جامعه، مرهون فداکاری‌ و زحمات شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و همه دستگاههای متولی است از زحمات سرهنگ علی حسینی تشکر و قدردانی نمود. وی گفت: همه تلاشم را انجام خواهم داد تا با همراهی و تعامل همه دستگاهها این امنیتی که حق مردم است را ارتقاء دهم.

لازم به ذکر است در این مراسم علی اسکندری رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان و سرهنگ حیدری معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی خوزستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.