• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان:
۲۵۵ خانواده مناطق آلوده به نفت و گاز مسجدسلیمان تا پایان مردادماه به منازل جدید در شهرک ولیعصر منتقل می شوند/ امیدواریم در نیمه ابتدایی امسال شاهد اتمام کارها در شهرک امام رضا باشیم

  • کد خبر : 50059
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>۲۵۵ خانواده مناطق آلوده به نفت و گاز مسجدسلیمان تا پایان مردادماه به منازل جدید در شهرک ولیعصر منتقل می شوند/ امیدواریم در نیمه ابتدایی امسال شاهد اتمام کارها در شهرک امام رضا باشیم</span>

رویش زاگرس:سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان آخرین وضعیت بازسازی مناطق آسیب‌دیده از زلزله مسجدسلیمان را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شهاب صدیقی اظهار کرد: امروز در جلسه قرارگاه مسکن خوزستان، بحث بازسازی مناطق زلزله زده مسجدسلیمان پیگیری شد. وی افزود: بحث جابه‌جایی ۲۵۵ واحد از منازلی که در مناطق آلوده به […]

رویش زاگرس:سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان آخرین وضعیت بازسازی مناطق آسیب‌دیده از زلزله مسجدسلیمان را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شهاب صدیقی اظهار کرد: امروز در جلسه قرارگاه مسکن خوزستان، بحث بازسازی مناطق زلزله زده مسجدسلیمان پیگیری شد.

وی افزود: بحث جابه‌جایی ۲۵۵ واحد از منازلی که در مناطق آلوده به نفت و گاز مسجدسلیمان قرار داشت مطرح شد که اکنون این تعداد واحد آماده شده است و ساکنان این منازل باید به واحدهای جدید ساخته شده در شهرک ولی‌عصر نقل مکان کنند.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم انجام شده تا ساکنان این ۲۵۵ واحد تا پایان مردادماه به منازل جدید منتقل شوند.

صدیقی با اشاره به احداث شهرک امام رضا در مسجدسلیمان نیز گفت: اجرای شبکه برق در این شهرک یکی از مسائلی بود که با پیگیری‌های انجام‌شده، شبکه برق شهرک اجرایی شده است. قرار است شرکت آبفا خوزستان نیز در مدت ۴۵ روز نسبت به احداث شبکه فاضلاب این شهرک اقدام کند.

وی افزود: برنامه زمان‌بندی اتمام اقدامات زیرساختی از جمله فاضلاب و گاز در شهرک امام رضا به شکلی است که بتوانیم در نیمه ابتدایی امسال شاهد اتمام کارها در شهرک امام رضا باشیم.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به بحث پرداخت هزینه انشعابات برق برای آسانسورهای منازل شهرک ولی‌عصر گفت: قرار است تقاضای آن از سوی بنیاد مسکن ارائه شود و اداره برق نیز بر اساس این درخواست، اقدام به انجام پروژه کند.

صدیقی با اشاره به بحث پرداخت تسهیلات برای بازسازی واحدهای آب‌گرفته در بندر امام تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به این واحدها، امروز بانک به بانک مورد بررسی قرار گرفت. استاندار خوزستان دستوراتی برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها ارائه کرده است تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان باشیم و به روند بازسازی سرعت ببخشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.