• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

مدیر بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:
انجام عمل موفقیت آمیز در بیمارستان ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 49957
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>مدیر بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>انجام عمل موفقیت آمیز در بیمارستان ۲۲ بهمن</span>

رویش زاگرس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از انجام یک عمل موفقیت آمیز در بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان خبر داد. دکتر شایسته شمی پور در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اشاره به جزئیات این عمل افزود: پس از حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو یکی از مصدومان که از ناحیه گردن […]

رویش زاگرس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از انجام یک عمل موفقیت آمیز در بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان خبر داد. دکتر شایسته شمی پور در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اشاره به جزئیات این عمل افزود: پس از حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو یکی از مصدومان که از ناحیه گردن و نخاع دچار مصدومیت شدید شده بود به بیمارستان ۲۲ بهمن مراجعه که پس از اقدامات اولیه توسط دکتر محمود یزدان پناهی جراح مغز، اعصاب و ستون فقرات مورد عمل جراحی قرار گرفت و حال عمومی ایشان نیز مساعد گزارش شده است. دکتر شمی پور در ارتباط با شرایط ویژه این بیمار گفت: این مرد ۴۰ ساله پس از تصادف و واژگونی خودرو از ناحیه نخاع دچار آسیب دیدگی همچنین پارگی شدید دیسک گردن شده بود به نوعی که احتمال می رفت با یک حرکت کوچک دچار قطعی نخاع و فلجی کامل گردد که به لطف خداوند و با تلاش تیم پزشکی فشار از روی نخاع برداشته و حال ایشان رو بهبودی ست.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در پایان سخنان خود از تیم جراحی دکتر محمود یزدان پناهی جراح و سرکار خانم ها نرگس فاضلی، مهوش گیلاسی، قاسمی منش تکنسین های اتاق عمل همچنین فاطمه سعادت نژاد و طوبی فرهادی تکنسین های بیهوشی تشکر و قدردانی نمود.

لازم به ذکر است محمود یزدان پناهی جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات و دیسک دارای رتبه برتر بورد تخصصی و عضو انجمن جراحان ستون فقرات آمریکا می باشد که در مدت حضور خود در مسجدسلیمان عمل های موفقیت آمیز بسیاری انجام داده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. دکتر یزدان پناهی
    وپرسنل بیمارستان ۲۲بهمن
    اززحمات شماکمال تشکر راداریم..

  2. باسلام
    پرسنل بیمارستان ۲۲بهمن وبچه های شبکه بهداشت ودرمان واورژانس وبیمارستان صنعت نفت‌ وبچه های هلال احمروتامین اجتماعی سربازان راه انسانیت واقعا خسته نباشید..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.