• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

بخش مولکولی آزمایشگاه پاتوبیولوژی مهر و تشخیص کرونا با تجهیزات پیشرفته توسط بخش خصوصی در مسجدسلیمان افتتاح شد

  • کد خبر : 49944
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

رویش زاگرس: بخش مولکولی آزمایشگاه پاتوبیولوژی مهر و تشخیص کرونا با تجهیزات پیشرفته افتتاح شد. دکتر نسرین صمدی متخصص پاتو بیولوژی (آسیب شناسی پزشکی) و دارای بورد تخصصی آسیب شناسی از دانشگاه تهران در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: با افتتاح این بخش علاوه بر آزمایشات کامل مولوکولی تست […]

رویش زاگرس: بخش مولکولی آزمایشگاه پاتوبیولوژی مهر و تشخیص کرونا با تجهیزات پیشرفته افتتاح شد. دکتر نسرین صمدی متخصص پاتو بیولوژی (آسیب شناسی پزشکی) و دارای بورد تخصصی آسیب شناسی از دانشگاه تهران در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: با افتتاح این بخش علاوه بر آزمایشات کامل مولوکولی تست کووید با کیت های معتبر و دارای تاییدیه آلمانی در محل ، خانه و ماشین شخصی انجام خواهد شد، ضمن آن که الکتروفورز هموگلوبین و پروتئین خون و ادرار با دستگاه الکتروفورز کاییلاری با دقت بسیار بالا نیز در این بخش راه راه اندازی شد و از این پس همشهریان عزیز می توانند در دو تایم صبح و بعدازظهر به این آزمایشگاه واقع در سه راه پشت برج کوچه پزشکان مراجعه و آزمایشات خود را انجام دهند. دکتر صمدی موسس آزمایشگاه مهر هزینه راه اندازی این بخش را حدود ۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی در پایان سخنان خود از دکتر علاسوندیان، دکتر شایسته شمی پور مدیر شبکه بهداشت و درمان، دکتر نگین احمدی دکترای ژنتیک، آقای اسماعیلی ریاست آزمایشگاههای دانشگاه جندی شاپور و آقای فرج اللهی سوپر وایزر آزمایشگاه مهر جهت همکاری در راه اندازی این بخش تشکر و قدردانی نمود.

لازم به ذکر است در استان خوزستان تاکنون تنها شهرهای اهواز، درفول، آبادان از این امکانات برخوردار بودند که با تلاش مدیریت آزمایشگاه مهر تمامی مجوزهای لازم از وزارت بهداشت اخذ و مسجدسلیمان به عنوان چهارمین شهر از این امکانات مدرن و پیشرفته برخوردار گردید و دیگر نیاز نیست همشهریان برای این آزمایشات به شهرهای همجوار مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.