• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:
۵ کشته و دو زخمی بر اثر واژگونی خودرو در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 49914
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>۵ کشته و دو زخمی بر اثر واژگونی خودرو در مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: واژگونی خودروی نیسان در مسجدسلیمان در روز سه شنبه ۵ کشته و ۳ نفر مصدوم بر جا گذاشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، دکتر فرهنگ کره بندی اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۸:۳۰ دقیقه در منطقه تمبی مسجدسلیمان […]

رویش زاگرس: رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: واژگونی خودروی نیسان در مسجدسلیمان در روز سه شنبه ۵ کشته و ۳ نفر مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، دکتر فرهنگ کره بندی اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۸:۳۰ دقیقه در منطقه تمبی مسجدسلیمان رخ داد و نیروهای امدادی اورژانس به محض اطلاع از وقوع حادثه برای امدادرسانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ۲ دستگاه آمبولانس از مسجدسلیمان به محل حادثه اعزام شد و ۲ مصدوم به بیمارستان نفت و یک نفر به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان انتقال یافت.

۱۶۰ پایگاه جاده‌ای و شهری اورژانس ۱۱۵ شامل ۵۷ شهری و ۱۰۳ جاده‌ای در خوزستان فعالیت دارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.