• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری باند سارقان اماکن دولتی حین سرقت در “مسجدسلیمان”

  • کد خبر : 49728
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دستگیری باند سارقان اماکن دولتی حین سرقت در “مسجدسلیمان”</span>

رویش زاگرس: سرهنگ”علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت تجهیزات آبرسانی یکی از ادارات دولتی شهرستان، در راستای پیشگیری از سرقت و برخورد قاطع با سارقان موضوع در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی از محل مورد نظر ۳ سارق […]

رویش زاگرس: سرهنگ”علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت تجهیزات آبرسانی یکی از ادارات دولتی شهرستان، در راستای پیشگیری از سرقت و برخورد قاطع با سارقان موضوع در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی از محل مورد نظر ۳ سارق در حال سرقت تجهیزات آبرسانی اماکن دولتی را شناسایی و در یک عملیات منسجم آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان و مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده به ۱۵ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ حسینی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعاتی را که از فعالیت مجرمان و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت در جامعه دارند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.