• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
3

شایعه یا واقعیت؟آیا بانک ملی شعبه بازار چشمه علی مسجدسلیمان تعطیل و با شعبه ی دره اشکفت ادغام می شود!
اعتراض شدید مردم و کسبه منطقه و درخواست از فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی: اجازه تضییع حقوق مردم را به مسئولان بی تدبیر ندهید!

  • کد خبر : 49698
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>شایعه یا واقعیت؟آیا بانک ملی شعبه بازار چشمه علی مسجدسلیمان تعطیل و با شعبه ی دره اشکفت ادغام می شود!</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اعتراض شدید مردم و کسبه منطقه و درخواست از فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی: اجازه تضییع حقوق مردم را به مسئولان بی تدبیر ندهید!</span>

رویش زاگرس: شنیده ها حاکی از آن است بانک ملی شعبه بازار چشمه علی قرار است به سرنوشت بانک های ملی شعبه چهاربیشه، تجارت باشگاه مرکزی و… دچار و این بانک با شعبه ی دره اشکفت ادغام شود. این مسئله اعتراض شدید مردم و کسبه منطقه را به همراه داشته است. به گزارش پایگاه خبری […]

رویش زاگرس: شنیده ها حاکی از آن است بانک ملی شعبه بازار چشمه علی قرار است به سرنوشت بانک های ملی شعبه چهاربیشه، تجارت باشگاه مرکزی و… دچار و این بانک با شعبه ی دره اشکفت ادغام شود. این مسئله اعتراض شدید مردم و کسبه منطقه را به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس جمعی از اهالی بازار چشمه علی در نامه ای از علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان ضمن اعتراض شدید از آنان خواستند اجازه تضییع حقوق مردم را به مسئولانی که با بی تدبیری همچنان دارند لطمات جبران ناپذیری را بر پیکره نحیف مردمی که از مشکلات اقتصادی به ستوه آمده اند وارد و بدون توجه به رفاه و آسایش ولی نعمتان خود این بانک را به سرنوشت بانک هایی همچون بانک ملی چهاربیشه، بانک تجارت باشگاه مرکزی، و… دچار می کنند ندهند.

در این نامه آمده است این آسیب بزرگی است که در صورت تحقق از جهات مختلف لطمات بی شماری به مردم منطقه از جمله کسبه وارد خواهد کرد و باعث عقب ماندگی بیشتر منطقه قدیمی و کم برخوردار بازار چشمه علی خواهد شد.

خیراللهی از ساکنان این منطقه در تماس با پایگاه خبری رویش زاگرس، این کار را توهین به مردم منطقه خواند و پیگیری مسئولین مربوطه نسبت به جلوگیری از تعطیلی این بانک را خواستار شد.

ناصری یکی دیگر از اهالی منطقه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه مسئولان بانک‌ها با تعطیلی شعب تنها به تامین منافع خود فکر می‌کنند و قطعاً این مسئله موجب سرگردانی مردم به‌ ویژه مشتریان خود خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس پیش از اقدام به حذف شعب، لازم است با تشکیل جلسه چالش های این تصمیم مورد بررسی قرار بگیرد. به هر دلیلی حذف شعب باید متناسب با تعداد مشتریان، توزیع جغرافیایی و سطح عملکرد آن بانک استخراج شود. مسئولان در نظر داشته باشند به رغم وجود خدمات الکترونیک و موبایل بانک همچنان بسیاری از خدمات نیاز به حضور در شعب دارد. فراموش نکنیم تعطیلی بانک ها در مناطق چهاربیشه ، باشگاه مرکزی، تغییر مکان بانک ملی شعبه نفتون و… در سال های گذشته مشکلات بسیاری را برای ساکنان این منطقه از جهات مختل به وجود آورد که امیدواریم با حضور به موقع فرماندار و نماینده محترم این خواسته به حق مردم که جلوگیری از تعطیلی این بانک است محقق شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.