• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
3

تمرینات عالی محمدی زیر نظر بهزاد غلامپور
حمله عالی محمدی به دو رکورد جدید

  • کد خبر : 49631
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>تمرینات عالی محمدی زیر نظر بهزاد غلامپور</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>حمله عالی محمدی به دو رکورد جدید</span>

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی قهرمان ارزنده مسجدسلیمانی برای ثبت ۲ رکورد جدید عازم تهران شد و در حال حاضر زیر نظر بهزاد غلامپور ملی پوش سابق و ارزشمند و مربی فعلی باشگاه استقلال تهران در آکادمی استقلال در حال گذراندن تمرینات خود می باشد. عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با […]

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی قهرمان ارزنده مسجدسلیمانی برای ثبت ۲ رکورد جدید عازم تهران شد و در حال حاضر زیر نظر بهزاد غلامپور ملی پوش سابق و ارزشمند و مربی فعلی باشگاه استقلال تهران در آکادمی استقلال در حال گذراندن تمرینات خود می باشد.

عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: ۵ روز است که زیر نظر استاد غلامپور در حال گذراندن تمرینات فشرده هستم تا بتوانم دو رکورد جدید را به نام مسجدسلیمان به ثبت برسانم. وی ادامه داد: این تمرینات تا دو روز دیگر ادامه خواهد داشت و پس از آن با حضور مسئولان ثبت رکوردهای ملی تلاش خود را برای ثبت این دو رکورد انجام خواهد داد. رکورد ملی کشور در ارتباط با جزئیات این برنامه ها گفت: اولین برنامه دو ۱۰۰ متر با توپ و دومین برنامه نیز زدن بیشترین تعداد ضربه به توپ فوتبال به صورت نشسته خواهد بود که امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم این رکوردها را جابجا کنم.

حسین عالی محمدی در ارتباط با ثبت رکوردهای خود در کتاب رکوردهای گینس گفت: اقدامات اداری آن انجام شده است و رد صورت حمایت مسئولان قطعاً این اتفاق تاریخی خواهد افتاد. وی در پایان سخنان خود از زحمات دکتر یوسف داودی مدیرعامل مجتوع پتروشیمی مسجدسلیمان تقدیر کرد و گفت:از حمایت های دکتر یوسف داودی سپاسگزاری می کنم همچنین از استاد بهزاد غلامپور که بدون چشمداشت تمرینات من را برنامه ریزی و زیر نظر گرفته تشکر و قدردانی می کنم. امیدوارم با ثبت رکوردهای جدید بتوانم ذره ای از زحمات این عزیزان را جبران و باعث خوشحالی مردم شریف مسجدسلیمان  وبختیاری های سراسر دنیا شوم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.