• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

مادر شهید علی جعفری به فرزند شهیدش پیوست

  • کد خبر : 49541
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
مادر شهید علی جعفری به فرزند شهیدش پیوست

رویش زاگرس: مادر شهید علی جعفری به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس”گل تاج منصوری”، مادر گرامی شهید والامقام “علی جعفری” در سن ۸۴ سالگی به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شهید علی جعفری متولد سال ۱۳۳۹ در تاریخ ۲ شهریور سال ۶۵ در منطقه عملیاتی فاو بر […]

رویش زاگرس: مادر شهید علی جعفری به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس”گل تاج منصوری”، مادر گرامی شهید والامقام “علی جعفری” در سن ۸۴ سالگی به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شهید علی جعفری متولد سال ۱۳۳۹ در تاریخ ۲ شهریور سال ۶۵ در منطقه عملیاتی فاو بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

علیرضا شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در پیامی درگذشت مادر شهید جعفری را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه « گل تاج منصوری » مادر گرامی شهید معزز «علی جعفری» را به خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن‌که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدش قرین رحمت ربوبی گردند. قرار است پیکر این مادر شهید و اسوه صبر با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهر گلگیر به خاک سپرده شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.