• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال در مسجدسلیمان ادامه دارد+ تصاویر

  • کد خبر : 49514
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال در مسجدسلیمان ادامه دارد+ تصاویر

با توجه به جامعه آماری حدود ۱۶۰۰ نفر از سالمندان بالای ۸۰ سال  واکسینه خواهند شد که طی این سه روز حدود ۳۲ درصد از آنان واکسینه و مابقی نیز طی روزهای اینده واکسینه خواهند شد. رویش زاگرس: سرپرست مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس از اجرای فاز دوم واکسیناسیون […]

با توجه به جامعه آماری حدود ۱۶۰۰ نفر از سالمندان بالای ۸۰ سال  واکسینه خواهند شد که طی این سه روز حدود ۳۲ درصد از آنان واکسینه و مابقی نیز طی روزهای اینده واکسینه خواهند شد.

رویش زاگرس: سرپرست مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس از اجرای فاز دوم واکسیناسیون علیه بیماری کرونا جهت سالمندان بالای ۸۰ سال از تاریخ ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در مسجدسلیمان خبر داد. پرویز زمانپور گفت: در این مرحله با توجه به جامعه آماری حدود ۱۶۰۰ نفر از سالمندان بالای ۸۰ سال  واکسینه خواهند شد که طی این سه روز حدود ۳۲ درصد از آنان واکسینه و مابقی نیز طی روزهای اینده واکسینه خواهند شد.
زمانپور در ادامه گفت: در نحوه اجرای واکسیناسیون باید به اطلاع کلیه سالمندان عزیز مسجدسلیمانی برسانیم بر اساس برنامه زمان بندی شده و با تماس تلفنی همکاران آن دسته از سالمندانی که پرونده سلامت الکترونیک در واحدهای بهداشتی دارند از این عزیزان جهت دریافت واکسن دعوت به عمل خواهد آمد تا به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت و محل سکونت خود مراجعه نموده و واکسن خود را دریافت نمایند.
سرپرست مرکز بهداشت در ادامه گفت: آن دسته از سالمندان عزیزی که تا کنون موفق به تشکیل پرونده سلامت نشده‌اند و یا در حال انجام شیمی درمانی بوده و یا کم تر از یک سال از موعد شیمی درمانی آن ها گذشته با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت پس از ثبت‌نام مقدمات تزریق واکسن نیز برای این عزیزان فراهم می گردد .
زمانپور در بخش پایانی صحبت های خود گفت: بر حسب وظیفه انسانی و احساس مسئولیت پذیری بیش از حد پرسنل واحد پیشگیری مرکز بهداشت این شهرستان به صورت پیگیری های حضوری و با مراجعه به درب منازل افراد بالای ۸۰ سال جهت ارائه توضیحات لازم و انجام واکسیناسیون از آنان دعوت نمودند. لازم به ذکر است، همراه داشتن کارت ملی و یا اوراق شناسایی برای کلیه مراجعه کنندگان جهت تزریق واکسن الزامی می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.