• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

در اختتامیه معرفی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر روی داد:
شهرستان مسجدسلیمان به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر در حوزه هنرهای نمایشی معرفی شد

  • کد خبر : 49461
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>در اختتامیه معرفی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر روی داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>شهرستان مسجدسلیمان به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر در حوزه هنرهای نمایشی معرفی شد</span>

رویش زاگرس: شهرستان مسجدسلیمان به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر در حوزه هنرهای نمایشی معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در مراسم اختتامیه معرفی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، ۶۰ شهر به عنوان اعضای این شبکه معرفی شدند و شهرستان مسجدسلیمان نیز به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر در حوزه […]

رویش زاگرس: شهرستان مسجدسلیمان به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر در حوزه هنرهای نمایشی معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در مراسم اختتامیه معرفی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، ۶۰ شهر به عنوان اعضای این شبکه معرفی شدند و شهرستان مسجدسلیمان نیز به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر در حوزه هنرهای نمایشی معرفی شد.
سیدمحمدمجتبی حسینی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم مجازی اختتامیه معرفی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر عصر امروز با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام رسیدن به تمدن انقلاب اسلامی است،​ گفت: فرهنگ و هنر مزیت شناخته شده کشور است. فرهنگ رشته استوار و طرفه ای به تمام تلاش هاست. فرهنگ و هنر به عنوان مزیت کشور شناخته شده است. مزیتی که در سراسر جغرافیای کشور گسترده است. به خصوص جوانان سرمایه ممتازی در این زمینه به شمار می رود. معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر طرحی است که فعالیت های هنری را شامل می شود. انجمن ها، اصناف و هنرمندان عرصه فرهنگ و هنر در این طرح مشارکت می کنند. طرحی است که برپایه آمایش، آموزش و پژوهش مستمر ایجاد شود. مشارکت ده ها استاد کارآزموده در روزهای کرونایی مانع نشد. طرحی است که در لایه های درونی به مطالعات جدیدی در عرصه فرهنگ و هنر می پردازد.

حسینی بیان کرد: این شبکه می تواند از ظرفیت های فرهنگی و هنری ما برای توسعه اشتغال کشور کمک کند و در جلب گردشگری موثر باشد. شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر پدیده ای است که برمبنای تحقق برنامه ها احیا شده است راهنمای روشن پیش رو دارد که می تواند نهادهای مختلف را در کنارهم قرار دهد.
ابراهیم حیدری، مدیردفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و دبیر اولین دوره شبکه شهرهای خلاق، نیز با ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره، گفت: در مجموع ۱۴۲ شهر به مرحله نیمه نهایی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر به مرحله رسیدند. از این میان ۶۰ شهر با عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر شناخته شدند. این شهرها شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر را تشکیل دادند. کلیات این جشنواره تدوین شده و در صورت تایید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شیوه نامه شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر تبدیل می‌شود و موضوعات آن را می‌توان کاهش یا افزایش داد.

شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر حوزه هنرهای نمایشی

شهر اهر استان آذربایجان شرقی
شهر مسجدسلیمان استان خوزستان
شهر تفرش استان مرکزی
شهر بهبهان استان خوزستان
شهر میناب استان هرمزگان
جا دارد این افتخار که ثمره تلاش های ارزشمند چندسال اخیر هنرمندان و مدیران فرهنگ و هنر مسجدسلیمان است را به جامعه هنری شهرستان تبریک گفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.