• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
1

پیرزن ۱۱۱ ساله اندیکایی کرونا را شکست داد

  • کد خبر : 49458
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
پیرزن ۱۱۱ ساله اندیکایی کرونا را شکست داد

رویش زاگرس: رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز گفت: پیرزن ۱۱۱ ساله اهل شهرستان اندیکا پس از چند روز بستری در بیمارستان، کرونا را شکست داد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر محمد آرزومند اظهار داشت: شهربانو زلکی اندکا بیمار مبتلا به کووید ۱۹ ساکن شهرستان اندیکا و متولد سال […]

رویش زاگرس: رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز گفت: پیرزن ۱۱۱ ساله اهل شهرستان اندیکا پس از چند روز بستری در بیمارستان، کرونا را شکست داد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر محمد آرزومند اظهار داشت: شهربانو زلکی اندکا بیمار مبتلا به کووید ۱۹ ساکن شهرستان اندیکا و متولد سال ۱۲۸۹ است که با همت و تلاش کادر درمانی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز و پس از بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شد. وی بیان کرد: تلاش بی وقفه مدافعان سلامت برای درمان بیماران کرونایی و نجات آنان در استان خوزستان همچنان ادامه دارد.

رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز گفت: بار دیگر به مردم توصیه می کنیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به عمر کرونا در خوزستان و کشور پایان بدهند.گفتنی است پیش از این نیز تعدادی از بیماران سالمند استان خوزستان با تلاش مدافعان سلامت کرونا را شکست دادند.

در حال حاضر هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و ۱۵ شهرستان نارنجی هستند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.