• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

مادر شهید ابراهیم جعفری شهنی به فرزند شهیدش پیوست

  • کد خبر : 49419
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
مادر شهید ابراهیم جعفری شهنی به فرزند شهیدش پیوست

رویش زاگرس: مادر شهید ابراهیم جعفری شهنی به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس رنده یاد  سنگین ماه موسوی کریمی مادر شهید والا مقام  ابراهیم جعفری شهنی در سن ۸۷ سالگی دعوت حق را لبیک گفته و به فرزند شهیدش پیوست‌. پیکر پاک این مادر شهید و اسوه صبر با رعایت پروتکل‌های […]

رویش زاگرس: مادر شهید ابراهیم جعفری شهنی به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس رنده یاد  سنگین ماه موسوی کریمی مادر شهید والا مقام  ابراهیم جعفری شهنی در سن ۸۷ سالگی دعوت حق را لبیک گفته و به فرزند شهیدش پیوست‌. پیکر پاک این مادر شهید و اسوه صبر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قبرستان سرشوادان بی بی یان مسجدسلیمان به خاک سپرده می شود.

شهید ابراهیم جعفری شهنی در تاریخ ۲۸ مرداد سال ۶۹ به فیض شهادت نائل گردید.

علیرضا شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در پیامی درگذشت این بانوی مکرمه را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت بانوی مؤمنه مرحومه « سنگین ماه موسوی کریمی » مادر گرامی شهید ابراهیم جعفری شهنی موجب تألم و تأثر فراوان گردید. خوشا بحال این مادر شهیدان که برای رضای خدا و سربلندی نظام جمهوری اسلامی از فرزندان خویش گذشت و اینک روح بلند و ملکوتی اش، در ماه پر خیر و برکت رمضان به فرزند شهیدش و جمیع شهدا پیوست.اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم این شهید، مردم متدین و شهیدپرور شهرستان مسجدسلیمان تسلیت عرض نموده، از پروردگار متعال علو درجات برای آن فقیده سعیده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.