• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

اهدای کپسول اکسیژن توسط جمعیت هلال احمر برای بیماران کرونایی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 49407
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
اهدای کپسول اکسیژن توسط جمعیت هلال احمر برای بیماران کرونایی در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان از اهدای کپسول اکسیژن، دستگاه مانومتر و اکسیژن ساز برای بیماران کرونایی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حسین مولایی با اشاره به اینکه اکسیژن موثرترین اقدام برای بیماران کرونایی است افزود: در این راستا با همکاری دکتر خدادادی مدیرعامل […]

رویش زاگرس: رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان از اهدای کپسول اکسیژن، دستگاه مانومتر و اکسیژن ساز برای بیماران کرونایی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حسین مولایی با اشاره به اینکه اکسیژن موثرترین اقدام برای بیماران کرونایی است افزود: در این راستا با همکاری دکتر خدادادی مدیرعامل محترم جمعیت هلال احمر خوزستان اقلام پزشکی مورد نیاز برای بیماران کرونایی بصورت امانی تحویل شبکه بهداشت مسجدسلیمان گردید.

مولایی ادامه داد:جمعیت هلال احمر در کنار شبکه بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا به مردم خدمت رسانی های مختلفی را ارائه می دهد.رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان اظهار داشت: ۱۰ عدد کپسول اکسیژن ۲۰ لیتری، ۱۰ دستگاه مانومتر و ۲ دستگاه کپسول اکسیژن ساز از بانک امانات جمعیت هلال احمر خوزستان بصورت امانی در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.