• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
1

نیروهای قرارداد موقت و پیمانکاری شرکت نفت را دریابید

  • کد خبر : 49295
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
نیروهای قرارداد موقت و پیمانکاری شرکت نفت را دریابید

 متاسفانه به علت نبود سازوکار مشخص برای استخدام در دستگاه های اجرایی کشور، شاهد شکل گیری قراردادهای مختلف کاری بین کارگر و کارفرما در کشور هستیم که این اتفاق سبب تبعیض در پرداخت ها،عدم امنیت شغلی و بی عدالتی در توزیع فرصت های شغلی شده است. رویش زاگرس/ احمد خداوردی: یکی از مجموعه های آسیب […]

 متاسفانه به علت نبود سازوکار مشخص برای استخدام در دستگاه های اجرایی کشور، شاهد شکل گیری قراردادهای مختلف کاری بین کارگر و کارفرما در کشور هستیم که این اتفاق سبب تبعیض در پرداخت ها،عدم امنیت شغلی و بی عدالتی در توزیع فرصت های شغلی شده است.

رویش زاگرس/ احمد خداوردی: یکی از مجموعه های آسیب دیده بر اثر این شرایط، نیروهای قرارداد موقت شرکت نفت هستند که بر اساس مصوبه هیئت دولت در سال ۹۰ بایستی به نیروهای قرارداد مدت معین تبدیل وضعیت می شدند که متاسفانه به دلایل نامعلومی این مصوبه تاکنون اجرایی نشده است و این موضوع باعث اعتراض نیروهای قرارداد موقت شده است.

عدم تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقت نفت باعث شده است تا این افراد از بسیاری از مزایا مانند فوق العاده جذب، فوق العاده کارگاهی، بدی آب و هوا، سختی کار، سابقه، مدرک تحصیلی و…بی بهره شوند و با مشکلات معیشتی مختلفی روبرو شوند.

این نیروها چشم به مجلس انقلابی دوختند تا طرح ساماندهی نیروهای قراردادی وزارت نفت که در کمیسیون اجتماعی شورا مسکوت مانده است، مورد بررسی قرار گیرد و با تصویب آن خوشحالی را برای این خانواده بزرگ به ارمغان بیاورند.

از سوی دیگر طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان پیمانکاری وزارت نفت که مرداد ماه سال گذشته تدوین آن نهایی شده بود هنوز در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان به مرحله اجرایی نرسیده است و این وضعیت نیز سبب شده است تا کارشناسان و کارگران این گروه هدف نیز بارها به طرق مختلف نارضایتی خود را از این وضعیت اعلام کنند که امیدواریم در ماه های پایانی دولت تدبیر و امید این مهم محقق شود و روند ارائه خدمات به این قشر نیز افزایش یابد.

 پرواضح است برخلاف انگاره های ذهنی رایج در جامعه، بخش قابل توجهی از پرسنل شرکت نفت این روزها در بخش معیشت دچار مشکل جدی شدند که می طلبد دولت محترم و مجلس انقلابی با ورود مستقیم به این موضوع، از مهمترین سرمایه این وزارتخانه یعنی نیروی انسانی متخصص حمایت کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام
    ضمن قدردانی بخاطر انعکاس اخبار مربوط به پرسنل قراردادی دولت، خواهشمند است با توجه به اهمیت و تبعات جبران ناپذیر شرایط بحرانی کارکنان قرادا مدت موقت وزارت نفت که در حدود ۳۴۰۰۰ نفر می باشند و عمدتا از نفرات دارای تحصیلات اکادمیک و توانمند هستد.
    اما بیش از ده سال در بلاتکلیفی مطلق از لحاظ تبدیل وضعیت، حقوق، ارتقاء سازمانی، امنیت شغلی، اهرم‌های انگیزشی و بی اعتمادی به سازمان به سر می برند.
    لذا خواهشمند است پیگیری فرمایید تا در مجلس و دولت و بخصوص وزارت نفت با اولیت به این موضوع پرداخته شود تا ۳۴۰۰۰ خانواده که نان آور آنها در سخت ترین شرایط جغرافیایی و دوری از خانواده و خطرات ناشی حوادث مشغول کار و تلاش هستند با انگیزه مضاعف در راه تولید و گرم نگه داشتن چراغ و اجاق خانه های هم‌وطنانمان تلاش کنند.
    با سپاس فراوان
    از طرف ۳۴۰۰۰ پرسنل قرارداد مدت موقت وزارت نفت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.