• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

حضور هیئت انجمن های ورزشی مسجدسلیمان با شبکه بهداشت و درمان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی

  • کد خبر : 49164
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
حضور هیئت انجمن های ورزشی مسجدسلیمان با شبکه بهداشت و درمان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی

رویش زاگرس: رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان گفت: نامگذاری طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مدیریت کرونا بسیارهوشمندانه انجام گرفته است. ساسان زکی پور رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: مدافعین سلامت در همه عرصه ها و سنگرها دوشادوش سایر گروهها و اقشار نقش آفرینی […]

رویش زاگرس: رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان گفت: نامگذاری طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مدیریت کرونا بسیارهوشمندانه انجام گرفته است. ساسان زکی پور رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت:
مدافعین سلامت در همه عرصه ها و سنگرها دوشادوش سایر گروهها و اقشار نقش آفرینی و برای این مرز و بوم افتخار آفرینی کرده اند بنابراین نامگذاری طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مدیریت کرونا بسیار هوشمندانه انجام گرفته چرا که همه اقشار خود را در زیر پرچم این شهید بزرگوار در این طرح سهیم می دانند و مشارکت و همدلی را به بهترین شکل به نمایش می گذارند.
زکی پور تصریح کرد: ورزشکاران تحت پوشش هیئت انجمن های ورزشی دوشادوش دیگر نهادها و ادارات در قالب تیم های چنده نفره و به صورت سازماندهی شده در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مشارکت دارند.
زکی پور در پایان سخنان خود گفت: هدف از حضور ورزشکاران هیئت انجمن های ورزشی در این طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا از طریق حضور نیروهای ورزشی و انشاالله قطع زنجیره انتقال ویروس خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.