• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

به همت کمیته فرهنگی هیئت انجمن های ورزشی مسجدسلیمان:
برگزاری اختتامیه مسابقه نقاشی با موضوع کرونا را شکست می دهیم+تصاویر

  • کد خبر : 49053
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷

رویش زاگرس: ساسان زکی پور رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: مسابقات نقاشی با موضوعات پیشگیری و کنترل کرونا، من مدرسه را دوست دارم، جامعه پزشکی و پرستاران، ایران قدردان شماست با هدف آگاه سازی و مقابله با این ویروس ویژه ورزشکاران توسط کمیته فرهنگی هیئت […]

رویش زاگرس: ساسان زکی پور رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: مسابقات نقاشی با موضوعات پیشگیری و کنترل کرونا، من مدرسه را دوست دارم، جامعه پزشکی و پرستاران، ایران قدردان شماست با هدف آگاه سازی و مقابله با این ویروس ویژه ورزشکاران توسط کمیته فرهنگی هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان مقطع نوجوانان و جوانان در شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید. وی گفت: اختتامیه این مسابقات صبح امروز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۲۴ در اداره ورزش و جوانان و با حضور دکتر شایسته شمی پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید. زکی پور ادامه داد: نقش آفرینی کادر درمان در حفاظت از سلامت مردم به عنوان، ولی نعمتان انقلاب از صفحات درخشان کارنامه نظام سلامت کشور و در دنیا بی نظیر است.

در ادامه این مراسم دکتر شایسته شمی پور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تشکر از برگزاری این گونه فعالیت های فرهنگی، آموزشی گفت: آگاه سازی مقابله با ویروس کرونا در بین آحاد جامعه خصوصا قشر کودکان و جوانان می تواند نقش بسزایی در مقابله با این ویروس داشته باشد. در پایان از میان ۱۵۷ اثر ارسال شده به مسابقات، تعداد ۱۳ اثر به عنوان آثار برتر برگزیده شد که به نفرات برتر از طرف هیئت انجمن های ورزشی لوح سپاس و کارت هدیه اهدا گردید.

اسامی نفرات برگزیده:

اکرم خدادادی،
نیوشا کلاوند
آوا جعفری
ستایش قنبری
حسین کاشانی
الهه حافظی
گلنار یوسفی
علی جعفری
معصومه باقری
نرگس جمالپور
علی جمالپور
صدیقه طاهری
حدیث صالحی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49053

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.