• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

حضور رئیس و کارکنان بنیاد شهید مسجدسلیمان بر گلزار شهدا به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا

  • کد خبر : 48992
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
حضور رئیس و کارکنان بنیاد شهید مسجدسلیمان بر گلزار شهدا به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا

رویش زاگرس: علیرضا شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا به همراه تعدادی از کارکنان این اداره با حضور در گلزار مطهر شهدا یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت. وی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: شهید واژه ای مقدس و […]

رویش زاگرس: علیرضا شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا به همراه تعدادی از کارکنان این اداره با حضور در گلزار مطهر شهدا یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت. وی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: شهید واژه ای مقدس و بی نهایت پر معناست که مفسران و اندیشمندان از پس تفسیرش بر نیامدند. شهید کسی است که برای حفظ ارزش ها، دین و کیانش از بهترین و شیرین ترین داراییش که همان جان پاکش است می‌گذرد و پای در میدان نبرد می نهد و تا نثار جان و آمالاش بر زمین نمی نشید. شهیدان همیشه جاوید عصر ما نیز چنین کردند و در مقابل دنیا و مدرن ترین سلاح های روز ایستادند و با شهادت شان اهداف پلید دشمن را که همان تصرف خاک پاک ایران پر افتخار و ضربه به دین و ارزش های والایمان بود نقش بر آب کردند.
وی با تبریک ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا گفت: اینجانب فرارسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) را محضر تمام مردم شریف ایران اسلامی بالاخص جامعه بزرگ ایثارگری و خادمان بزرگوار خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم همه ما در تداوم راه متعالی شهدای عزیز، پاسداری حقیقی از خون شهیدان، ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت، بیش از پیش موفق و موید باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.