• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 0
2

فرماندار مسجدسلیمان:
داوطلبان شورای شهر به صورت اینترنتی ثبت نام و از مراجعه حضوری به فرمانداری خودداری کنند/ کاندیداها جهت جلوگیری از شیوع کرونا از تجمعات و نشست ها در خانه ها خودداری کنند

  • کد خبر : 48974
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان از داوطلبان شورای شهر خواست به صورت اینترنتی ثبت نام و از مراجعه حضوری به فرمانداری خودداری کنند. دکتر محمد پاکدل در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با بیان این مطلب افزود: به دلیل وضعیت حاد کرونا در استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان کاندیداهای شورای شهر ثبت نام خود را […]

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان از داوطلبان شورای شهر خواست به صورت اینترنتی ثبت نام و از مراجعه حضوری به فرمانداری خودداری کنند. دکتر محمد پاکدل در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با بیان این مطلب افزود: به دلیل وضعیت حاد کرونا در استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان کاندیداهای شورای شهر ثبت نام خود را از طرق اعلام شده و به صورت غیر حضوری انجام دهند.

وی گفت: امسال علاوه بر ثبت نام حضوری از طریق فرمانداری و دفاتر پیشخوان، امکان ثبت نام غیرحضوری برای داوطلبان فراهم شده و آنها می‌توانند از طریق برنامه‌ای که روی تلفن همراه و رایانه شخصی نصب می‌شود نسبت به ثبت نام اقدام کنند و سپس مدارک خود را به فرمانداری تحویل دهند، به همین دلیل به داوطلبان توصیه می‌شود با توجه به همه گیری کرونا از روش غیرحضوری استفاده کنند.پاکدل افزود: فایل راهنمایی ثبت نام غیرحضوری در سایت وزارت کشور قرار دارد و داوطلبان می‌توانند آن را مشاهده کنند.

فرماندار مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود از کاندیداها خواست جهت جلوگیری از شیوع کرونا از تجمعات و نشست ها در خانه ها خودداری کنند. وی ادامه داد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این دوره جز تخلفات محسوب می شود و قطعاً در عدم تائید صلاحیت ها نیز تاثیر گذار خواهد بود. وی افزود: ستاد جرائم انتخاباتی در دادگستری شهرستان تشکیل و در صورت بروز تخلفات، مستندات لازم را جمع آوری و برابر آن تصمیم گیری خواهد شد.

دکتر پاکدل با بیان این که داوطلبان شورا باید طبق قانون تا پیش از امروز از مشاغل خود که اسامی آن در سایت انتخابات موجود است انصراف می‌دادند گفت: افرادی که تا روز گذشته از مشاغل خود انصراف نداده باشند نمی توانند برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. قانون راهم اگر درست و به جا از آن استفاده نکنیم فقط نام قانون را حمل کرده ایم وگرنه مفید واقع نخواهد شد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.