• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

دادستان مسجدسلیمان خبر داد:
۴ نفر در مسجدسلیمان که در یک مراسم عزاداری اقدام به تیراندازی کردند روانه بازداشتگاه شدند

  • کد خبر : 48955
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>دادستان مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>۴ نفر در مسجدسلیمان که در یک مراسم عزاداری اقدام به تیراندازی کردند روانه بازداشتگاه شدند</span>

رویش زاگرس: ۴ نفر که در یک مراسم عزاداری اقدام به تیراندازی کردند روانه بازداشتگاه شدند. رحمان بن سعید دادستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: با توجه به شرایط ویژه شهرستان مسجدسلیمان از حیث شیوع کرونا و در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، از طرق مختلف اعلام کردیم مردم از برگزاری مراسم […]

رویش زاگرس: ۴ نفر که در یک مراسم عزاداری اقدام به تیراندازی کردند روانه بازداشتگاه شدند. رحمان بن سعید دادستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: با توجه به شرایط ویژه شهرستان مسجدسلیمان از حیث شیوع کرونا و در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، از طرق مختلف اعلام کردیم مردم از برگزاری مراسم عمومی پرهیز کرده و مراسمات تشییع را نیز به صورت خانوادگی و با حضور حداقلی برگزار کنند اما متاسفانه شاهد هستیم همچنان مراسمات با حضور حداکثری و بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.
بن سعید گفت در مراسم فوق الذکر نیز نه تنها پروتکل های بهداشتی رعایت نشد بلکه تعدادی نیز اقدام به تیراندازی کردند که با دستور قضایی بازداشت و دستور احضار خواننده این مراسم نیز صادر شده است.
دادستان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: همان گونه که بارها گفته ایم سلامت مردم خط قرمز ماست و با تمام افرادی که بخواهند سلامت مردم به هر طریقی به خطر بیاندازند برابر قانون برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی یک امر جدی در مبارزه با کرونا است که انتظار داریم مردم این موضوع را رعایت و با ستاد مدیریت کرونا شهرستان همکاری کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.