• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

تا انتخابات ششم...
ایزدیان از حضور در انتخابات شورای شهر مسجدسلیمان انصراف داد

  • کد خبر : 48875
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>تا انتخابات ششم...</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>ایزدیان از حضور در انتخابات شورای شهر مسجدسلیمان انصراف داد</span>

رویش زاگرس: در حالی که در گمانه زنی های پیش از انتخابات شورای شهر مسجدسلیمان ابراهیم ایزدیان به عنوان یکی از شانس های حضور در شورای شهر ۱۴۰۰ مطرح بود وی در نامه ای که برای پایگاه خبری رویش زاگرس ارسال کرده است رسما انصراف خود را از حضور در انتخابات شورای ششم اعلام کرد. […]

رویش زاگرس: در حالی که در گمانه زنی های پیش از انتخابات شورای شهر مسجدسلیمان ابراهیم ایزدیان به عنوان یکی از شانس های حضور در شورای شهر ۱۴۰۰ مطرح بود وی در نامه ای که برای پایگاه خبری رویش زاگرس ارسال کرده است رسما انصراف خود را از حضور در انتخابات شورای ششم اعلام کرد. وی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما اظهار داشت: نباید خودخواه بود و بلکه همیشه باید در صف مردم ماند. وی گفت: خانواده ایزدیان در راه این مردم شهید داده است پس می شود بدون آن که پشت میز شورای شهر نشست برای مردم جان داد…. متن نامه ابراهیم ایزدیان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ن و القلم و مایسطرون

« باتمام توان به صورت تخصصی و متعهدانه در کنار همشهری هایم جهت مطالبات اجتماعی خواهم ماند »
بدین وسیله اینجانب ابراهیم ایزدیان فرزند مسجدسلیمان برای قدرت بخشیدن بر کفه و صف مطالبه گران اجتماعی ضمن اعلام انصراف از نامزدی و کاندیداتوری وثبت نام برای انتخابات سال ۱۴۰۰ شورای شهر مسجدسلیمان از همه سرورانم از اقشار، احزاب، اقوام، محلات، فعالین سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، جامعه ایثارگران، کسبه، بازاریان، صنوف مختلف و در رأس همه مردم شریف که صمیمانه با نیت خالص راهکار دادند، حمایت کردند و تلاش کردند بی نهایت سپاسگزارم .
به انتخاب مردم شهرم احترام می گذارم و خوب می دانم برای چنین صف و اعلام حضور تکلیف و حکمی صادر نشده است و می شود در هر جایی در کنار مردم ماند و خدمت کرد. به امید خدا و به خاطر شهر و همشهریانم بر این عهد می مانم و از همه شما طلب حلالیت می نمایم.

ابراهیم ایزدیان
شهروند مسجدسلیمانی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.