• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:
احتمال تعطیلی کامل بازار مسجدسلیمان به دلیل افزایش مبتلایان به ویروس کرونا

  • کد خبر : 48851
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>احتمال تعطیلی کامل بازار مسجدسلیمان به دلیل افزایش مبتلایان به ویروس کرونا</span>

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان گفت با توجه به افزایش آمار مبتلایان در این شهرستان به احتمال زیاد بزودی بازار مسجدسلیمان تعطیل خواهد شد. دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: طبق اعلام کارشناسان بهداشت تجمع از عوامل اصلی انتشار این ویروس است به همین دلیل […]

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان گفت با توجه به افزایش آمار مبتلایان در این شهرستان به احتمال زیاد بزودی بازار مسجدسلیمان تعطیل خواهد شد. دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود:
طبق اعلام کارشناسان بهداشت تجمع از عوامل اصلی انتشار این ویروس است به همین دلیل در شرایطی که وضعیت بیماری کرونا بحرانی می شود با تعطیلی بازار و اصناف غیرضرور تلاش می شود تا این زنجیره انتقال شکسته شود.
وی گفت: متاسفانه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث افزایش مبتلایان در مسجدسلیمان شده است و هر روز بر تعداد بیماران نیز افزوده می شود‌. پاکدل ادامه داد: با این وضعیت چاره ای جز تعطیلی کامل بازار وجود ندارد و به ناچار مجبور هستیم برای حفظ سلامت مردم تمهیدات جدیدی بیاندیشیم.
دکتر پاکدل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: متاسفانه اوضاع در شهرستان مناسب نیست به همین دلیل رعایت نکات بهداشتی، پرهیز از برگزاری همنشینی ها و اجتماعات خانوادگی، عدم برگزاری مراسمات تا زمان کاهش شیوع کرونا، رعایت فاصله گزاری اجتماعی و استفاده از ماسک بسیار ضروری است که امیدواریم با رعایت این موارد شاهد کاهش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.